Najmanju jahtu iz Princessove V game vidjeli smo prvi put na sajmu u Düsseldorfu prošle godine. Razvijena na tragu i konceptu superpopularne tridesetdevetke, dizajnom i nizom inovacija ne samo da prati trendove nego i iskoračuje u razdoblje u kojem će, bez sumnje, zadržati poziciju jednog od najboljih i najprodavanijih plovila u klasi. Ulazni model za Princessovu V seriju ustanovljenu još tamo 1996. godine kad je V 39 najavila zamjenu do tada neprikosnovenih Riviera uvijek je brodogradilištu bio važan. Imati zadovoljnog kupca najbolja je promocija, a uz to je vrlo vjerojatno da će ostati vjeran brendu i kad se odluči na novi, obično i veći brod. Zato smo se s puno gušta ovog, kad već nismo mogli prošlog ljeta, ukrcali na V40 spreman za novog vlasnika koji ga je sutradan dolazio preuzeti.
V40 već na prvi pogled potvrđuje da Princess u svojim rukama čvrsto drži ono što bismo nazvali klasikom. I ovaj put je riječ o gotovo idealnoj kombinaciji veličine, stila, rasporeda i cijene koja već više od dvadeset godina uspijeva zadržati svoju konceptualnu čistoću. A to je za sport cruisere možda i od odlučujućeg značaja. Linije četrdesetice su moderne, dinamične i već izvana kazuju da se radi o potentnom brodu. Taj dojam osnažuju dugački tamni lučni prozori koji se protežu uzduž trupa kako bi potpalublje učinili punim prirodnog svijetla. I prije nego što se na njega zakorači jasno je da na brodu ima pregršt prostora na otvorenom u prostranom kokpitu koji se naravno, za lošeg vremena učas zakriva. A tu su i velika krmena platforma na koju se smješta tender i sunčalište na pramcu.