Krije godinu dana na zagrebačkom sajmu nautike najveća ikada izložena jahta na Velesajmu iznenadila je mnoge posjetitelje čim su ušli u prvi paviljon do ulaza, a druga činjenica koja ih je ubrzo potom u potpunosti zbunila bila je država i mjesto gradnje plovila. Pogađate, riječ je naravno o 17-metarskom modelu Pearlsea 56 Coupe iz domaćeg škvera Pearl Sea Yachts, koji suvremene pogone ima u mjestu Križ pored Ivanić Grada.
Onima koji hrvatsku nautičku scenu pažljivo prate, vidjevši ovu hardtop jahtu vjerojatno su im se njene sportske i atraktivne linije učinile nekako poznatima, što je zapravo itekako točno. Naime, njezina je osnova posljednji model nekadašnjeg škvera iz Oroslavlja, Prinz 54, nastao neposredno prije globalne recesije te s iznimnim potencijalom za uspjeh. Nažalost, nije uspio spasiti tvrtku od nesretne sudbine iako je za ono vrijeme bio vrlo moderno dizajniran i vrlo napredno građen – uz pomoć epoksidne smole i vakuumske infuzije, te opremljen tada još rijetkim IPS pogonom.
Za razliku od pogona, takav način gradnje niti danas nije standard u klasi, a futuristički, ali vrlo skladan dizajn koji je potpisao renomirani talijanski studio Quartostile još je uvijek dovoljno suvremen. Slične misli je zasigurno imao i inženjer brodogradnje Stipe Nevistić kad je prije nekoliko godina osnivao svoj škver Pearl Sea Yachts, posebice jer je kao voditelj proizvodnje u Prinzu emocionalno bio vezan uz njihova plovila, čije je kalupe nabavio vrlo povoljno. Prve je oživio manje modele od 31 do 40 stopa i to u dosta unaprijeđenom izdanju, te je s njima već ostvario vrlo dobar uspjeh u inozemstvu.
Najveći je model zahtijevao ipak dulje pripreme i još bolju organizaciju posla u škveru, kao i osuvremenjivanje dizajna te izvedbe interijera, a kad je i to pažljivo odrađeno, Prinz 56 Coupe mogao je ponosno izaći na svjetlo dana. Osnovne linije, dakle, nisu mijenjane, ali je uz nekoliko novih detalja, tikovinu na palubi i malo produženu platformu (odatle broj stopa u imenu veći za dva) dobiveno još malo na eleganciji i privlačnosti, čemu na testnom primjerku pridonosi i kombinacija svijetlo i tamno metalik-sive boje (Awlgrip za plovila), dok naglašeni sportski stil ionako nije bio upitan.