Talijansko brodogradilište Solaris Yachts predstavilo je novu liniju motornih brodova Solaris Power, a u njenom stvaranju pridružio im se Norberto Ferretti, bivši čelnik grupacije Ferretti. Ferretti se odlučio direktno uključiti u razvoj nove serije lobstera od 14 do 27 metara, jer mu je nedostajala direktna veza s brodovima i sloboda da ih kreira po svojim zamislima. Lobsteri su ga očarali još odavno, jer su po njegovom mišljenju idealna kombinacija elegancije, funkcionalnosti i dobrih maritimnih svojstava. Ti američki brodovi prvotno su bili osmišljeni i građeni za lov na jastoge na Atlantiku, ali su vrlo brzo postali i omiljene igračke američke aristokracije s istočne obale.
Prvi plod suradnje škvera Solaris i Norberta Ferrettija je Solaris Power 55, 16,8 metara, odnosno 55 stopa dugačak lobster koji je publici premijerno predstavljen početkom svibnja u Viareggiu. Solaris Power 55, kao uostalom i drugi planirani brodovi iz game, dizajniran je kako bi pružio superiorno iskustvo krstarenja po svim uvjetima, s naglaskom na udobnost i sigurnost. Opremljen je najmodernijim propulzijskim sustavom savršeno usklađenim s linijama trupa, zahvaljujući čemu mu je brzina krstarenja 24 do 25 čvorova, odnosno 22 do 23 čvora u ekonomičnom modusu rada. Pri većim brzinama od 25 čvorova Solaris Power 55 glisira, a maksimalna brzina mu je 35 čvorova. Solaris Power 55 odlikuje mala potrošnja goriva, zahvaljujući čemu mu je povećana autonomija. Razina buke tijekom plovidbe smanjena je na minimum, isto kao i vibracije, a zahvaljujući džojsticima, povećane su mu manevarske sposobnosti. Osnovna cijena 55-ice je oko milijun i pol funti, a može se naručiti u verzijama s dvije ili tri kabine te s kuhinjom na glavnoj ili donjoj palubi. Prvi Solaris Power 55 već je prodan i isporučen, a drugi je u gradnji, isto kao i prvi primjerak Solaris Powera 46. Uskoro kreće gradnja i prvoga Solaris Powera 76. Model od 46 stopa bit će predstavljen na sajmu u Cannesu, dok je premijera 76-ice najavljena za idući Düsseldorf.
Norberto Ferretti uvijek je slovio za poslovnjaka koji zna okupiti kvalitetne suradnike i partnere. Na ovome projektu asistirao mu je Brunello Acampora, navalni dizajner specijaliziran za izradu trupova. Za proizvodnju nove linije lobstera odabrao je pak brodogradilište Solaris, čiji je vlasnik Giuseppe Giuliani. Taj uspješni poduzetnik utemeljio je čuveni brend jedrilica Grand Soleil 1974. godine, a kupnjom brenda Dufour 1999. stvorio je drugu najveću grupaciju za proizvodnju jedrilica na svijetu. Giuliani bez sumnje ima izvrstan poslovni instinkt, jer cijeli svoj posao skupo je prodao jednom američkom investicijskom fondu 2006. godine, neposredno prije izbijanja globalne gospodarske krize, koja je bila nemilosrdna prema nautičkom sektoru. 2011. kupio je vrlo povoljno brodogradilište Solaris Yachts te je u samo nekoliko godina produkciju i prihod toga škvera povećao pet puta. Danas je Solaris Yachts europski lider u proizvodnji visoko kvalitetnih jedrilica u rasponu od 15 do 34 metra. Nakon što je prodao Grand Soleil i Dufour, a prije nego je kupio Solaris Yachts, Giuliani je napravio i pogon za proizvodnju motornih jahti. Nakon što su se u toj tvornici nekoliko godina proizvodili brodovi za razne renomirane svjetske nautičke brendove, sada je postala glavni proizvodni pogon za brend Solaris Power. Tvornica se nalazi u gradiću Forlì, smještenom između San Marina i Bologne, a riječ je o najmodernijem proizvodnom pogonu s izvrsnom infrastrukturom te zaposlenicima s višedesetljetnim iskustvom. U proteklih deset godina tu su građene motorne jahte u rasponu od 44 do 100 stopa, među kojima je bilo i pet luksuznih deplasmanskih jahti od 90 stopa.