Smjestivši se na gornjoj granici manjih Hansi ova dvanaestmetarska jedrilica pokriva dva zanimljiva segmenta. Dovoljno je mala da služi kao obiteljski brzi krstaš bolje stojećim pripadnicima srednje klase i istodobno dovoljno velika da posluži kao ozbiljno plovilo za najam na kojem udobno boravi šest osoba. Uostalom takav miks je i logičan znademo li kakav je bio razvojni put brodogradilišta iz Greifswalda. Utemeljitelj Hanse Yachtsa, Michael Schmidt, ispočetka je gradio jedrilice razmišljajući gotovo pa isključivo o tomu da odgovaraju vlasničkoj uporabi i da dobro jedre. U tomu je imao mnogo uspjeha sve do krize 2008. godine, kroz koju je zahvaljujući IPO-u koji je proveo nešto ranije gotovo bezbolno prošao shvativši usput da se broj dotadašnjih privatnih kupaca znatno smanjuje i da se mora ozbiljnije okrenuti tržištu jedrilica za najam. Najmodernije brodogradilište u tom času u Europi koje je imao omogućilo mu je da svoje brodove plasira po dobrom odnosu cijene i onoga što se za nju dobiva, a nekoliko dizajnerskih dosjetki poput garaža za tender, boljeg ekonomiziranja prostora potpalublja s više ležajeva i uvođenje mogućnosti roll glavnog jedra probudilo je interes čarteraša. I stvari su se nastavile dobro kotrljati. U međuvremenu Schmidt je kupio niz škverova da bi onda čitavu Hanse grupu prodao fondu pa sad lijepo gradi svoje velike jedrilice pod brendom Y/Yachts. Hanse je nastavio ploviti plasirajući na tržište po dvije nove jedrilice gotovo svake godine. To im je omogućila dobra prodaja, ali i mudar koncept dogradnje jedrilica koje često na istom ili vrlo sličnom trupu dobiju posve novi brod. Kako im brodove, uključujući i trupove dizajniraju čuveni Judel/Vrolijk oni su uglavnom ispred vremena pa dugo ostaju u uporabi.
Tako je i Hanse 418 prirodni sljednik vrlo uspješne Hanse 415 koja se gradila u razdoblju od 2012. do 2017. godine. Od nje baštini dimenzije, osnovne linije trupa i jedrilja dok je sve ostalo novo. Riječ je po svemu o tipičnom proizvodu ovog škvera. Skladnih linija, malo podignutog pramca, okomite prove, pokrova kabine koji se u ravnoj liniji spušta prema naprijed i široke krme s vrlo malom razlikom dužine trupa i dužine na vodenoj liniji daje naslutiti da je riječ ne samo o udobnoj već i brzoj jedrilici.