Nakon značajnog uspjeha trawlera Skagen 50, predstavljenog prije gotovo 15 godina, te njegovog nasljednika Greenline 70 OceanClass prije nekoliko godina, visoke ambicije dizajnera, inženjera i graditelja tog relativno mladog slovenskog brodograditelja rezultirale su realizacijom potpuno novog projekta, jahte Greenline 65 OceanClass. Ujedinjujući prestiž i luksuz s visokom kvalitetom izrade i udobnošću, suvremeni dizajn uz naglašeni yachting-lifestyle svrstavaju ovaj Greenline na sam vrh klase 20-metarskih jahti gotovo bez konkurencije u svim segmentima.
Osim toga izdvaja se lako prepoznatljivim i elegantnim linijama koje zajedno s brojnim inovativnim rješenjima, vrlo efikasnim i sposobnim trupom s velikim doplovom i opcijom ekološkog hibridnog pogona, te ostalim istaknutim osobinama čine OceanClass 65 izuzetno poželjnom i pouzdanom jahtom za duga krstarenja u potpunoj sigurnosti. Naime, izvrsna pomorstvenost, stabilnost i minimalan otpor u plovidbi rezultat su dugogodišnjeg iskustva Greenlineovih dizajnera iz studija J&J u razvoju trupa hibridne geometrije, tzv. superdisplacement tipa.
Takav trup, koji karakterizira duboki V-profil varijabilne geometrije, jamči relativno nisku potrošnju goriva s obzirom na veličinu plovila i to u svakom režimu plovidbe, odnosno pri bilo kojoj brzini krstarenja između nekih 10 i 25 čvorova. Pritom je idealna brzina krstarenja na kraćim relacijama između 20 i 22 čvora, no za duga krstarenja idealna je putna brzina sedam do osam čvorova kada doplov raste i preko 1500 nautičkih milja.
Pritom napredna konstrukcija omogućuje minimalnu razinu buke i vibracija, pa stoga i unaprijeđenu udobnost u svim prostorijama u plovilu kao i na palubi. OceanClass 65 može se pohvaliti i CE konstrukcijskom kategorijom klase A, odnosno sposobnošću za oceansku plovidbu. Nju je pak omogućio trup građen najsuvremenijim procesom vakuumske infuzije uz upotrebu vinilesterske smole i kvadriaksijalnih staklenih laminata, uz jezgru “sendviča” od balse i PVC pjene visoke gustoće. Takav način konstrukcije vrlo je zahtjevan, ali jamči veliku čvrstoću konstrukcije uz minimalnu masu, dok vinilesterska smola omogućuje potpunu otpornost na osmozu.