Ako bismo trebali izdvojiti jedan sektor male brodogradnje koji je sad već ozloglašenu globalnu gospodarsku recesiju najmanje osjetio, odnosno na koji je ona imala najmanji utjecaj, onda bismo to definitivno mogli reći za sektor katamarana. Razlog je tomu što je broj sagrađenih jedinica prije početka recesije u apsolutnom iznosu bio relativno malen, a popularnost plovidbe višetrupcima tek je tada masovnije počela privlačiti nautičare, posebice u čarteru te još uvijek nije stala rasti.
Zbog toga se danas na godišnjoj razini nesumnjivo isporučuje značajno veći broj katamarana nego rekordne 2008., dok na tržištu stvari stoje primjetno drugačije nego tada, kada je više-manje postojao samo jedan veliki “igrač”. Naime, u borbu za “svoj komad kolača” uključile su se u međuvremenu i neke tvrtke koje donedavno nisu sudjelovale u tom itekako propulzivnom sektoru i bavile se gradnjom katamarana, dok su neki renomirani škverovi uložili dodatne napore i velika sredstava kako bi postali konkurentniji, značajno povećali broj izgrađenih plovila i njihovu kvalitetu.
Jedan od takvih je i renomirani francuski brodograditelj Fountaine Pajot koji danas zasigurno pripada među nekoliko najpopularnijih i vodećih brodograditelja višetrupaca u svijetu. Osnovan je još 1976. godine pa ove godine slavi 40 godina uspješnog rada tijekom kojih je postao poznat po inovativnim i pouzdanim plovilima kod kojih naglasak nije samo na udobnosti već i na izvrsnim performansama pod jedrima.