Jednog sunčanog dana, u rujnu davne 2003., jedrio sam po Kornatima na starom Valu 35 koji je, nošen umjerenom burom, postizao sasvim solidnih 7-8 čvorova u idealnim uvjetima Kornatskog kanala, gotovo bez valova. Uzbuđenje je raslo sa svakim refulom i naginjanjem te su bočni prolazi na trenutke bili pod morem, a naša je vesela ekipa glasnim uzvicima “proslavljala” svaki kabel i čvor više koji su se prikazivali na ekranu brzinomjera. Bili smo uvjereni da jurimo poput skupih regatnih jurilica na, recimo, Barcolani, dok nas, ni na stotinjak metara udaljenosti, pri vjerojatno više nego dvostrukoj brzini, nije prestigao jedan sportski trimaran s kabinom.
Sjećam se tog događaja kao da je bio jučer, baš kao i natpisa Dragonfly na trupu, neobično obojenom u narančastu boju. Bio je to moj prvi susret s ovim jurilicama o kojima dotad nisam znao ništa, a potom sam na internetu saznao da se radi o iznenađujuće komfornim i vrlo brzim danskim trimaranima iz obiteljskog škvera Quorning Boats. U međuvremenu sam ih na Jadranu susreo još nekoliko puta, škver je od tada predstavio četiri nova modela, no tek se lani pojavio zastupnik za istočnu obalu Jadrana, slovenska tvrtka Primaline.
Njezin simpatični vlasnik, Marko Hafner, iskusni je jedriličarski entuzijast koji se, nakon niza godina jedrenja na monotrupcima, u Dragonfly trimarane zaljubio na prvi pogled, te je odlučio svoj hobi i strast za jedrenjem pretvoriti u posao koji će raditi s guštom. Zapravo, samo je svoj dobro uhodani osnovni biznis, koji nije vezan uz nautiku, nadopunio zastupstvom ovih jedinstvenih plovila za Sloveniju, Hrvatsku, Crnu Goru, BiH i Srbiju. Premijerni je nastup na Jadranu tvrtka imala u listopadu na sajmu u Biogradu gdje smo iskoristili priliku i testirali izloženi model, Dragonfly 28 Sport.