Ova plovila predstavljaju dokaz stručnosti velikog francuskog škvera u optimizaciji prostora na brodicama te sigurnosti na moru. Rezultat je upečatljiva reafirmacija ove povijesne i diljem svijeta poznate game. Oba modela u potpunosti je projektirao Beneteauov dizajnerski tim te se diče novim dizajnom trupa unaprijeđenih plovidbenih karakteristika i još boljih performansi, pa služe kao vrhunska rekreativna plovila za uvod u uzobalno krstarenje.
Forma njihova trupa u obliku tulipana vrlo efikasno razgrće valove istodobno osiguravajući veliku stabilnost, dok za pogon služe motori do 175 KS za Antares 7 odnosno 200 KS za Antares 8. Za još lakše manevriranje mogu se ugraditi pramčani potisnici. Oba modela sjajno utjelovljuju vrijednosti Antares game u pogledu pristupačnosti, inovativnosti i performansi.
U unutrašnjosti pak skrivaju iznenađujuću prostranost te dobro zaštićenu kormilarnicu kojima se pristupa kroz dvostruka klizna vrata. Klupa lijevo od upravljačke pozicije zahvaljujući pametnom sustavu preklapanja omogućuje orijentaciju putnika prema stolu salona ili prema smjeru plovidbe, dok sa spuštenim stolom tvori dodatan dvostruki ležaj. Skiperska fotelja pritom se također podiže kako bi oslobodila više mjesta u pametno organiziranoj kuhinji koja sadrži sudoper i mnogo ormarića, te opcijski hladnjak i štednjak.
Velike staklene površine nadgrađa osiguravaju panoramski pogled oko plovila, dok opcijski klizni otvor na krovu dodatno osunčava interijer te značajno naglašava prostranost salona. U potpalublju se u pramcu nalazi velikodušan dvostruki krevet te uz veliku količinu spremišnog prostora, dovoljnog i za višednevno krstarenje. Tu je i pramčana bokaporta za dobro provjetravanje, te odvojena kupaonica kao rijetka značajka na plovilu ove veličine.
Pametna rješenja na palubi uključuju modularni kokpit koji se može urediti prema želji posade za još ugodnije provođenje vremena na moru u prostrano sunčalište ili prostor s klupama za druženje. Pritom pomična krmena klupa oslobađa prostor na krmi za lakše podizanje motora, dok je pristup moru osiguran putem desne krmene platforme uz ugrađene ljestvice za kupanje. Prilikom plovidbe vratašca na krmenom zrcalu se mogu zatvoriti za još veću razinu sigurnosti u kokpitu. Pramčana paluba služi i kao prostor za sunčanje, a tu je i električni vinč za lakše sidrenje.