Procesi iz automobilske industrije, poput automatizacije i velikoserijskog pristupa u maloj brodogradnji, nekada su značili jeftina i ne isuviše kvalitetna plovila, no posljednja serija Bavarijinih motornih plovila dokaz je da to više nije tako.
Više nije nikakvo čudo da je mala brodogradnja sve više nalik automobilskoj industriji, posebice kad se radi o velikim, poznatim škverovima koji tijekom godinu dana sagrade tisuće plovila za razonodu, poput njemačke Bavarije o čijem je plovilu ovdje riječ. Cilj je takvog velikoserijskog pristupa ubrzavanje i snižavanje troškova procesa gradnje kako bi se krajnjim kupcima mogla ponuditi što povoljnija cijena i kraći rokovi isporuke. Ujedno, važno je konstantno nuditi što modernija i atraktivnija plovila, a to pak uzrokuje ubrzavanje procesa istraživanja i razvoja, te shodno tome i kraći “staž” pojedinog modela na tržištu jer se novi modeli predstavljaju ubrzanim ritmom.
Ovakav princip posebice njeguju u kompaniji Bavaria koja ga je i među prvima usvojila, a njegovi su učinci u prodaji tih popularnih njemačkih plovila u posljednjih nekoliko godina naprosto nevjerojatni. Jedna motorna jahta, izašla iz tog škvera prošle godine, a koju smo testirali na portoroškoj Internautici u svibnju, upravo predstavlja eklatantan primjer takve filozofije. Radi se o obiteljskom modelu Bavaria Sport 360, a bolji će poznavaoci motonautičkog tržišta prepoznati da osnovne linije trupa i nadgrađa svoje porijeklo vuku još od modela Sport 34 iz 2010. godine.