Katamarani pod nazivom Bali još su “svježa roba” na tržištu s obzirom da je marka nastala 2014. godine, međutim, priča koja stoji iza imena najpoznatijeg indonezijskog otoka temelji se na itekako bogatoj tradiciji gradnje katamarana dužoj od 30 godina. Naime, Bali je nastao upravo na 30. godišnjicu osnutka poznatog škvera Catana Catamarans, i to kao marka za širi krug nautičara od matičnog brenda, koja će ponuditi nešto povoljnija plovila pogodna i za čarter te za one koji ne traže toliko sofisticiranosti na moru već jednostavnost i lakoću upravljanja, praktičnost te naglasak na prostranost i udobnost.
Ipak, to ne znači da je Bali zamišljen kao suviše jeftino i jednostavno plovilo, već sasvim suprotno, kao vrlo zanimljiv i inovativan katamaran koji donosi niz svježih ideja u sektor što u zadnje vrijeme doslovce buja poput proljetnog cvijeća. A temelji za to su i više nego pogodni s obzirom da iza Catana Grupe, kojoj pripada Bali, stoji iskusan Olivier Poncin, legendarno ime u svijetu katamarana i čovjek koji definitivno zna kako napraviti dobar i konkurentan brod.
Osim velikog iskustva i know-howa, Grupa danas ima dva škvera na dvije lokacije u Francuskoj (na atlantskoj i mediteranskoj obali) te preko 250 zaposlenika, a koristi najnaprednije alate i tehnologije za gradnju svojih diljem svijeta cijenjenih plovila u rasponu od 40 do 70 stopa. Osim katamarana s jedrima nude i motorne višetrupce kojima, prema predviđanjima nautičkih eksperata, vrijeme tek dolazi, što znači da su u Grupi i više nego spremni za budućnost i nove izazove. Bali gama trenutno sadrži tri modela od 40 do 45 stopa, dok je projekt i razvoj najvećeg broda od 52 stope pri samom završetku te bi ujesen trebao biti predstavljen javnosti.