Nagradu Best of Show na FLBS-u 2023. godine zaslužila je zbog svog revolucionarnog dizajna i ekoloških značajki
Nagrada The Best of Show na Fort Lauderdale nautičkom sajmu, najvećem u SAD-u ustanovljena je kako bi se dodatno istaknuli novi modeli koji ostavljaju najbolji utisak, osobito uzimajući u obzir performanse, dizajn, tehnologiju i arhitekturu svakog plovila. Nagradu je odredio panel neovisnih sudaca u kojem sudjeluje i nama dobro poznati nautički dizajner Dana Lenarda iz Nuvolari Lenard Designsa. Biralo se između osam finalista među kojima su bila i zvučna imena poput Benetti 34M Oasis, Princess Y95, wallywhy150 i Sunreef 80 Eco.
Azimut Grande 36 M je velika jahta duga 118 stopa, dio popularne linije Grande talijanskog brodogradilišta. Predstavljena prije nešto više od godinu dana imala je svoju američku premijeru tek prošlog tjedna. Projektirao ju je Alberto Mancini i inovativna je prije svega po povezivanju do sada odvojenih prostora na jahti poput walkaround gornje prednje palube. U tom smislu konkurentna je nešto manjem Ferrettijevom Infinitu 90. Obje imaju i obilje ostakljenja kako bi putnici bili čim više povezani s morem. To se posebno dobro vidi kod Skylounga na gornjoj palubi gdje se krmeno ostakljenje može u potpunosti ukloniti pretvarajući zatvoreni u otvoreni prostor. Jahtu karakterizira i vrlo moderan interijer koji je dizajnirao Achille Salvagni.
Trup je projektiran u suradnji s Pierluigijem Ausoniom. Odlikuje ga lagana nadgradnja izrađena od mješavine GRP-a i karbonskih vlakana. Time je poboljšana učinkovitost plovila, i istodobno smanjen njegov ugljični otisak. To je danas za kupce bitno jer se u mnogim zemljama za takva plovila smanjuju porezna davanja. U Azimutu tvrde da Grande 36M može smanjiti emisiju CO2 do 30 posto i kod brze i sporije plovidbe u usporedbi s brodovima iste veličine s tradicionalno sagrađenim trupom.
Za grupaciju Azimut Benetti, već više od dva desetljeća najvećeg graditelja jahti na svijetu ova nagrada nije tek jedna od mnogih. Ona će svakako pomoći u plasmanu njihovih jahti na najbogatije tržište na svijetu bez kojeg niti jedna takva velika tvrtka ne može uspješno poslovati. Tak da razumijemo njegovu veličinu kažimo da je nautičko tržište kad je prodaja brodova i jahti u pitanju u SAD-u prošle godine vrijedilo 11,04 milijarde američkih dolara. Ove će godine njegov rast iznositi 6,7%. Tvrtke koje rade u svim područjima nautičke industrije na sve moguće načine nastoje potaknuti i zadržati te pozitivne trendove. Kad je o proizvodnji riječ koristeći u sve većoj mjeri robote, razvijajući i upotrebljavajući napredne navigacijske sustave, eco-friendly pogonske motore te automatsku odnosno potpomognutu plovidbu i manevriranje. Rezultat je da svjedočimo sve snažnijoj potražnji tehnološki najnaprednijih jahti. To posljedično dovodi da veće potražnje i rastućeg broja novih nautičara upravo radi sve jednostavnijeg upravljanja brodicama i jahtama.