U jesen davne 1998., odnosno prije nešto manje od 20 godina, u Moru smo objavili test Gobbija 335 SC, u to doba vrlo popularne i moderne open jahtice. Bio je to ujedno izvrstan primjer cijenjenog talijanskog dizajna i uspješnog obiteljskog škvera, pa i paradigma talijanske male brodogradnje koja je već tada uzimala “snažan zamah za skok prema vrhu” europske i svjetske industrije rekreativnih plovila. Zašto uopće ova digresija na početku testa Azimutova Atlantisa 43? Ne samo zato što je ponekad lijepo prisjetiti se nekih prošlih vremena, već i zbog činjenice da se iz povijesti može svašta naučiti, pa i to da je Atlantis direktan “potomak” Gobbijevih plovila.
Naime, samo tri godine kasnije, točnije 2001., moćna grupa Azimut-Benetti pod vodstvom Paola Vitellija kupuje škver Gobbi od istoimene obitelji jer su željeli proširiti svoj portfelj i open modelima, s obzirom na to da su do tada nudili (i vrlo uspješno prodavali) isključivo flybridge jahte. Kako bi uštedjeli vrijeme i novac shvatili su da im je jednostavnije kupiti provjereni know-how i poznati brend, nego započinjati vlastiti razvoj i stvarati prepoznatljivu marku od nule. Ujedno su preuzeli i dodatne, neophodne proizvodne kapacitete.
Ipak, strategija je očito predviđala da kroz neko vrijeme prezime dotadašnjih vlasnika, obitelji Gobbi, bude zamijenjeno nekim prikladnijim nazivom, a koji neće upućivati na krive zaključke, pa je smišljen i proveden odličan plan. Stoga je prvo serija većih Gobbijevih modela dobila naziv Atlantis, a potom još nekoliko godina kasnije taj naziv dobiva i cijeli škver. Još ne tako davno Atlantis je bio zaseban brend iako se nije krilo da je član obitelji Azimut-Benetti, no prije nekoliko godina postao je serija “Atlantis Collection” u sklopu osnovne marke Azimut Yachts. Time se zbog visoke reputacije imena Azimut i prepoznatljivosti diljem svijeta zapravo jasno daje do znanja da pripada jednoj od najvećih kompanija za gradnju jahti i megajahti na svijetu.