Jugo je cipalo, padala je kiša, ali ništa nije omelo promociju rasnog performance cruisera solinskih AD Brodova u marini Trogir prošlog četvrtka. Zanimljiv projekt kojim se solinski brodograditelji nakon duljeg razdoblja opet pojavljuju s novom jedrilicom na tržištu potpisuje talijanski dizajner Maurizio Cossutti. Salona 380 potpuno je novi model koji nasljeđuje vrlo uspješnu Salonu 38. Sportske i elegantne linije trupa trebale bi doći do izražaja u ORC i IRC premjerima. Brod je vrlo solidno građen, metodom vakumske infuzije i uz uporabu inoxne rešetke koja nosi kobilicu i na koju se prenose opterećenja s jarbola. Upotrebljavan je vinilester s kompozitnim ojačanjima. Vidjelo se da je mnogo pažnje posvećeno projektiranju kokpita u kojem ima sasvim dovoljno mjesta i za brojniju posadu nego što je ovoj jedrilici potrebna. Kormilar će uživati upotrebljavajući dva kormilarska kola koja okreću duboki i precizan list kormila a za kontrolu jedara namjenjena su tri para vinčeva. Premijerni brod, koji će za petnaestak dana vlasniku u Sjedinjene Američke Države, u potpalublju ima dvije kabine. Takav odabir omogućio je vrlo velik toaletni prostor s odvojenim tušem. Salon je također prostran s kuhinjom na L i navigacijskim stolom a na dvije klupe mogu po potrebi spavati dvije osobe. Obje kabine do dovoljno prostrane za ovoliku veličinu jedrilice a u prednju se ulazi kroz dvostruka vrata koja kad se istodobno otvore daju dodatan osjećaj prostornosti.
Nakon jutarnje kiše i juga nebo nam se smilovalo i poslijepodne nas je obasjalo suncem i obdarilo sa desetak čvorova vjetra. Taman da zajedrimo novom Salonom i zaključimo da je to lijepa jedrilica, da dobro jedri i da ima potencijala. Lijepo se upravlja, brza je i dobro reagira na želje posade. U regatama će sigurno pokazati karakter. Cijena bi trebala započeti sa 150.000 eura ali kakav promotivni popust se zasigurno može dobiti. O svemu ostalome u slijedećem broju Mora.