Novi logotip tvrtke Salona Yachts, čiji dizajn potpisuje poznati splitski dizajner Stjepko Rošin osvojio je na međunarodnom natječaju Worldwide Logo Design Award (WOLDA) nagradu u kategoriji „Novi logotip“
O inspiraciji i inkorporiranju povijesnog nasljeđa pri kreiranju logotipa, dizajner Stjepko Rošin je kazao: „Kako su promjenom tržišne niše i novim pozicioniranjem plovila nastale nove okolnosti, ukazala se potreba za promjenom vizualnog identiteta. Salona je bila antička metropola, obalno uporište i luka te važno pomorsko i trgovačko središte, čiji su brodovi vladali jadranskim morem tijekom Rimskog Carstva. Konačno, o njenoj nekadašnjoj snazi i veličini govore brojne razvaline, ostaci, fragmentirani natpisi i spolije.
Vizualizirajući jedrilicu, doslovno odlomljeni donji serif monumentalne kapitale inicijalnog slova ‘S’ simbolički komunicira naslijeđe i kontinuitet jake brodogradnje koja je preživjela utkavši se u kvalitetu modernog jedriličarskog brenda Salona Yachts, poput spolije. Spolije su atraktivni dijelovi starije građevine uporabljeni za novu, radi podizanja vrijednosti, želje za kontinuitetom i veze s slavnom prošlošću. A kako je naziv brenda svojevrsna verbalna spolija, tako je i odlomljeni komad serifa svojevrsna grafička spolija. Serif je presječen tako da osim linije loma sugerira i valovitu morsku površinu.“
Osim samoga loga, dizajniran je cjeloviti vizualni nastup Salona Yachtsa, uključujući oznake dimenzija plovila s karakterističnim rimskim brojkama i očima koje podsjećaju na vrijeme kada su one na pramcu bile jedino pouzdano navigacijsko pomagalo dok je sudbina plovila, posade i putnika na moru bila isključivo u rukama Fortune, starorimske božice sreće.
Worldwide Logo Design Award je prestižno međunarodno natjecanje koje nagrađuje iznimna postignuća u području dizajna logotipa, a služi i kao platforma na kojoj se spajaju umjetnička inovacija, domišljatost brendiranja i izvrsnost grafičkog dizajna. Nagrada WOLDA dodjeljuje se od 2006. godine, a iza nje stoji International Editorial-Design and Research Forum u njemačkom Meerbuschu. Članovi žirija su međunarodni stručnjaci iz područja brendiranja i dizajna vizualnog identiteta iz priznatih studija i organizacija iz cijelog svijeta.