Prvi hibrid napravljen je na temelju najnovijeg modela Sirena 48, u hard top verziji, koja izgleda još bolje od verzije s letećim mostom
Tursko brodogradilište se u relativno kratkom roku prometnulo u važnog brodograditelja na Mediteranu. Iskustvu gradnje za poznate nautičke brendove dodali su vlastitu estetiku i uz pomoć cijenjenih dizajnerskih imena stvorili prepoznatljivi stil. Posljednjih godina ne prestaju s iznenađenjima. Bilo u dizajnu, u rasporedu jahte, ulaskom u segment superjahti, a sada i inovativnim sustavom e-Motiona.
Sirenin hibridni sustav primjenjiv je na svim njihovim jahtama, a koncept je posuđen iz segmenta komercijalnih brodova i superjahti. Sirena 48 Hybrid ima dizel-električni pogon te veliki kapacitet baterija, dovoljan za domet od 30 NM samo na struju. Takav koncept baterija omogućava i veliku energetsku autonomiju tijekom boravka na sidru, bez potrebe za paljenjem dizelskih generatora.
Efikasan sustav koji pruža i dodatne prednosti
Tome dodatno pridonosi i izdašna površina solarnih panela postavljenih na krovu kabine. Pokreću je dva elektromotora snage 213 kW, upareni s generatorima varijabilne brzine. Takav sustav omogućava fleksibilnije pozicioniranje generatora, a time i bolju raspodjelu težine, te tiši rad. Za duži domet i veću brzinu, automatski se pale dva visoko efikasna generatora, a ujedno služe i za punjenje baterija u niskim okretajima.
Hibridna verzija omogućava puno više od samog pogona. Prednost nije samo tiha i udobna plovidba, već boravak na sidru. Dolaskom na odredište baterije su pune, a brod sa svim električnim potrošačima može raditi 8 sati bez paljenja generatora. CEO brodogradilišta, Cagin Genc ističe da je ovaj sustav efikasniji od standardnog dizelskog, te prema njihovima procjenama smanjuje se potrošnja goriva za do 35 posto. Također napominje i da bi cijena održavanja trebala biti umanjena za oko 10 do 15 posto u odnosu na klasični dizelski pogon.
Hard top verzije i hibridna opcija za sve modele
Eliminirajući leteći most na modelu Sirena 48 Fly, nova verzija, bez letećeg mosta izgleda puno elegantnije pa i sportskije. U smislu maritimnih sposobnosti smanjena je ukupna težina brodice i uklonjen veliki dio površine koji stvara otpor vjetra. Brod je time dobio i na stabilnosti, a sve te pogodnosti ove verzije Sirene 48 čine se primamljivijima i za one naručitelje koji žele klasičan dizelski pogon, pa će brodogradilište nastaviti primati narudžbe i za Hard top verzije s dizelskim pogonom. Nadalje, Sirena Yachts za ovaj model nudi i opcije individualizacije rasporeda i opreme, prema željama klijenata ovisno o tome upravljaju li sami ili imaju posadu.
Veliki izbor naručitelja jedan je od naglasaka koncepta Sirena Yachts brodogradilišta. Pa prema potrebi naručitelj može birati između niza opcija unutrašnjosti i vanjskog dijela. Različit stil uređenja, te razina opremljenosti. Sirena je istovremeno javila da je hibridni sustav od sad dostupan za sve njihove modele. Osim toga, coupe dizajn broda može biti primjenjiv na sve njihove modele konvencionalnog pogona. Stoga će klijenti u budućnosti moći naručiti i coachroof verziju Sirene 58, 68, 78 i 88. Ovime brodogradilište započinje i novu eru, u kojem je njihov prepoznatljivi dizajn sada dostupan u dvije izvedbe.