Model Pershing GTX116 predstavlja novi koncept i dizajn s potpisom Fulvia De Simonija
Pershing je objavio fotografije s porinuća prvog modela iz njihove nove linije GTX, a jahta izgleda moderno i svježe. Tvorci Pershinga GTX116 ga opisuju kao inovativni, uzbudljivi i razorni model s prekretnicom u konceptu i dizajnu. Ovaj je model dizajniran za američko tržište i rezultat je kolaboracije strateškog odbora Ferretti grupe pod vodstvom Piera Ferrarija, te dizajnerske ekipe pod vodstvom Fulvija De Simonia, čiji ste ekskluzivni intervju imali prilike čitati u prošlom broju Mora. Inženjering je radio Ferrettijev odjel za inženjerske poslove. Inače, ovo je posljednji De Simonijev dizajn za brodogradilište kojemu je punih 37 godina potpisivao sve projekte.
Prvi GTX potvrđuje sportsku narav brodogradilišta i naglašava koncept udobnosti, s mnoštvom otvorenog prostora i zonama dizajniranim za direktni kontakt s morem, te vanserijskim prostorom za dnevno druženje, popraćene udobnosti luksuzno uređenih 5 kabina za goste. Američki vlasnik komentirao je da je proveo godine u potrazi za idealnom jahtom za Miami, ali ni s jednom nije bio zadovoljan. „To se promijenilo zahvaljujući Pershing GTX116. Pet suite-a, osunčana druga razina palube s ogromnim jacuzzijem, mnoštvo prostora za posadu, velikom garažom za tendere i najbolji srebrni premaz svih vremena. Ne samo da je prekrasna i udobna, već je kvalitetna i sigurna.“
Prvi primjerak novog modela nazvan je Caffeine prema sastojku na kojem je zadovoljni vlasnik stvorio bogatstvo. Dužina trupa je preko 35 m i široka 7,7 m, a ukupno ima preko 150 četvornih metara vanjskog prostora. Elegantan i aerodinamičan profil tipičan je za sportski karakter ovog talijanskog brenda, sa šiljatim završetkom u pramčanom dijelu, prepoznatljivim stilskim obilježjem koji bi prema želji tvoraca trebao imati poveznice s luksuznim SUV automobilima i identificirati novi Pershing GTX116 kao SUY, odnosno Sport Utility Yacht.
Nova serija uključuje i specijalno dizajnirane kombinacije boja, sjenčanim nijansama sive i specijalnom nijansom plave na centralnom dijelu, a glazirane površine interijera osvijetljene su prirodnim svjetlom. Garaža za tener može primiti brodicu do 5 metara dužine, jet-ski, te druge morske igračke, dok ekskluzivni beach club se prostire na 39 četvornih metara površine, a elektro-hidraulična platforma obložena je tikovinom.
Na leteći most prostire se na 40 četvornih metara površine a s prilazim s obje strane po vanjskom stubištu bliže krmi, a tamo je izmještena druga kormilarnica i ostali sadržaj za uživanje u druženju na otvorenom poput vanjskog bara i udobnih naslonjača. Nad letećim mostom prostire se i karbonski hard top koji pruža zaštitu od sunca ali propušta cirkulaciju zraka. Za pogon koristi trostruki vodeni jet sustav koji se može upariti s trima MAN V12 2000 motorima zahvaljujući kojima brod postiže maksimalnih 35,5 čvorova odnosno krstari na 29,5 čvorova. U standardu se nudi s trima MAN V12 1800 motora.
Piše: Teo Marević
Foto: Ferretti Group