U Marini Portorož je između 16. i 19 svibnja održan novi-stari sajam nautike. Iako je tijekom prošle godine bilo najavljivano da se poznati sajam Internautika iz Marine Portorož seli u Kopar pa potom u Izolu, do selidbe nije došlo, ali se na starom mjestu u marini u organizaciji Marine Portorož održao novi sajam s novim imenom Nautica Marina Portorož. Novo ime nosi i novi predznak međunarodnog sajma brodova, ljepote i luksuza. Sajam se odvio prilično uspješno, u ipak nešto manjem obimu od dosadašnje Internautike. Novost na sajmu bila je kategorija karavaning i kamping, a uz bazičnu nautičku kategoriju tu su bili
automobilizam, moda, turizam i kategorija „ostalo“. Ukupno je na sajmu izloženo oko 150 plovila, od čega je moru izloženo 40-ak plovila, dok se na kopnu u halama i suhim dokovima moglo vidjeti sve od byboata do manjih primjeraka glisera i jedrilica i brodova srednje veličine. Uz standardne izložbene primjerke motornih barki, jahti, gumenjaka, jedrilica, sportskih plovila i ostale opreme, izložene su i ploveće kućice koje postaju sve popularnije na Jadranskom moru. Bila je prisutna većina dosadašnjih izlagača a od onih koji nisu sudjelovali najočitije je bilo odsustvo Elana. U sklopu sajma održana je medijska regata, dvije modne revije, nagradne igre, glazbeni festival, okrugli stolovi kao i polufinale miss Slovenije 2019. Sajam, dakle, uz nautiku prati i pregršt popratnih sadržaja tijekom sva četiri dana događanja.