Candela i Al Seer Marine objavili strateško partnerstvo za razvoj čistog javnog morskog prijevoza
Inovativno švedsko brodogradilište Candela koje gradi električne foiling brodice bez štetnih emisija dovršilo je gradnju takve brodice za gradski prijevoz putnika u Stockholmskom akvatoriju. Nakon uspostavljanja prve probne linije sa Candelom P-12 za koju se nadaju da će u budućnosti u cijelosti preuzeti morski prijevoz građana švedske prijestolnice uputili su se put Arapskog poluotoka. Za njihov projekt zainteresirala se Al Seer Marine, globalna pomorska organizacija sa sjedištem u Abu Dhabiju. Candela i Al Seer Marine upravo objavili su strateško partnerstvo čiji je cilj posvemašnja preobrazba javnog pomorskog prijevoza u Ujedinjenim Arapskim Emiratima.
Konkretno, Arapi su zainteresirani za model Candela P-12, putničke brodica za 30 putnika s naprednom hidrokrilnom tehnologijom, elektropogonom i automatskim sustavom upravljanja krilcima. Čitatelji Mora o Candeli su čitali u više navrata, a između ostalog, lani smo posjetili i njihovo brodogradilište u Stockholmu, testirali Candelu C-8, a prije toga i prototipni model C-7. Al Seer Marine ima opsežnu uslužnu ponudu koja obuhvaća komercijalno brodogradnju, yachting sektor, 3D printanje na veliko, platforme i razne mogućnosti za bespilotne brodove, te napredne tehnološke inovacije.
Prva putnička elektro-foiling brodica
Zahvaljujući Candelinom pametnom sustavu hidrokrila, pri većim brzinama se smanjuje potrošnja energije za do 80 posto. Rezultat je Candela P-12, prvi elektro putnička brodica dugog dosega pri velikim brzinama. Ujedno, Candeline brodice kombiniraju luksuzno i tiho iskustvo plovidbe, bez stvaranja velikih valova, s minimalnim ekološkim utjecajem.
Za operatore javnog prijevoza, hidrokrilna učinkovitost donosi značajne uštede troškova. Al Seer Marine, tvrtka koja se ističe inovacijama i održivošću u pomorskom prijevozu, prepoznala je transformacijski potencijal Candeline tehnologije, zbog čega su se odlučili na partnerstvo.