Škver iz šibenske Mandaline ulazi u najznačajniju razvojnu fazu do sad. Produljenje koncesije otvorilo je vrata velikom investicijskom ciklusu, a njegov najvažniji korak je ugovoreni novi dok nosivosti 4.000 tona. Dok će omogućiti rad na jahtama do 100 metara duljine. Ovim projektom Šibenik dobiva novi infrastrukturni kapacitet koji ga svrstava među ozbiljne servise istočnog Mediterana za superjahte. A to je segment koji se na Mediteranu i u svijetu snažno razvija. Hrvatska u ovome času zauzima deveto mjesto u svijetu kad je o refitu riječ obavljajući 2% svih takvih poslova. Nova infrastruktura, znanje i ugled stečen do sada obavljenim poslovima daju solidan temelj za budući rast. Kako nam je kazao Roko Vuletić, predsjednik uprave Iskra Shipyarda, u brodogradilištu su organizirali zaseban superyacht department i ojačali ga međunarodnim stručnjacima.

Pojačanje
Kako se ambicije povećavaju, tako je i tim ojačan čovjekom koji dobro poznaje svaki aspekt segmenta superjahti. Angažiran je Olaf Steckstor, pomorski kapetan, tehničar i menadžer s globalnim iskustvom. Olaf je svojevremeno bio i project manager i kapetan na Eclipse jahti Romana Abramovića. Čitavu karijeru proveo je gradeći, upravljajući ili održavajući neke od najluksuznijih i najpoznatijih svjetskih velikih jahti. U Iskri će biti prvi kontakt za vlasnike, kapetane i posade — osoba koja razumije njihovu dinamiku, očekivanja i tempo sezone. Njegova uloga neće biti samo koordinacija, već i prevencija problema, usklađivanje procesa te osiguravanje da komunikacija između ureda, radionica i posade teče glatko.

Captains Club
Dok se novi dok za Mandalinu gradi u brodogradilištu razvijaju i druge sadržaje za sve koji borave uz brod. U pripremi su novi sadržaji za posade, uključujući budući Captains Club. Zamišljen je kao mjesto predaha, logistike i profesionalnog umrežavanja. Za one koji mjesecima žive u ritmu refita ovakva vrsta sadržaja je više nego dobrodošla. Prostor brodogradilišta već sada obuhvaća više od 100.000 m². S novim dokom i dodatnim halama Šibenik ima potencijal postati glavno središte za servis velikih jahti na istočnom Jadranu. Iskra pritom ostaje dosljedna svojoj filozofiji — kombinaciji sjevernoeuropske preciznosti i mediteranske pristupačnosti, s jasnim ciljem da svaki brod iz Mandaline izađe obnovljen, na vrijeme i spreman za novu rutu.
Infrastrukturni i operativni kapacitet
Širenje kapaciteta naslanja se na ono što Iskra već ima u ponudi. U brodogradilištu se nalazi Syncrolift od 900 tona, dvije potpuno zatvorene hale duljine 70 metara, više od 10.000 m² operativnih površina, 350 metara servisnog mula te kompletna mreža podrške koja omogućuje rad 365 dana u godini. Iskra nudi cjelovitu infrastrukturnu i logističku opremu; 380V priključke, komprimirani zrak, stalno dostupna dva remorkera, Wi-Fi i zajamčenu sigurnost 24/7. Jahte mogu ući u proces refita bez zastoja, bez gubitka na vremenu i bez potrebe za raspršivanjem poslova na više lokacija. Uz certifikate ISO 9001, 14001 i 45001, svaki projekt provodi se prema međunarodnim standardima kvalitete i sigurnosti. Posebnost škvera je i u tome što standard modela poslovanja uključuje gotovo sve struke pod jednim krovom. Inženjeri, mehaničari, električari, strojobravari, zavarivači čelika i aluminija, stolari, lakirerski timovi, HVAC sustavi pa i certificirani MTU i Caterpillar servis. Tvrtka funkcionira kao jedinstven operativni organizam. Taj pristup donosi dvije ključne prednosti: brzu prilagodbu opsegu posla i jasnu kontrolu kvalitete pri svakom koraku projekta.




