Close Menu
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
  • PRETPLATA
  • SHOP
Facebook Instagram
More magazinMore magazin
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
Facebook Instagram
PRETPLATA Shop
More magazinMore magazin

Lionel Messi ulaže u charter flotu

Teo Marević24.06.2024
Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Email

Poznati nogometaš do sad je investirao u različite sektore, a sada je odlučio proširiti svoj portfelj ulaskom  u nautiku

Ovog osmerostrukog dobitnika Zlatne lopte, Lionela Messija ne treba puno predstavljati. Nogometaš je svojim umijećem, ali i poslovnim odlukama, te stavovima uzor brojnim ljudima diljem Zemaljske kugle. Njegov ulazak u nautički biznis nije mala stvar. Naročito u vremenu kada industrija brodogradnje jahti bilježi usporavanje narudžbi novih plovila.

Nakon ulaganja u hotelski sektor s tvrtkom MIM Hotels pri čemu jedno M slovi za Messi, zatim u modnu industriju, te različite sportove, medije i tehnologiju, odlučio je kupiti tri katamarana Bali 5.4. Kupio ih je od Med Cat Charter, španjolskog zastupnika francuskog brodogradilišta i koje je dao na upravljanje osnivanjem vlastite tvrtke MIM Ocean, u suradnji s Med Cat Charter.

Znakoviti odabir vrste plovila

Messi je, osim po nogometu, poznat po pažljivo složenom portfelju investicija, kojim nastoji izvući maksimalan profit. Što se tiče ulaganja u nautički sektor, zanimljivo je da nije uložio u proizvodnju već u turistički sektor nautičke industrije. Također je zanimljiv odabir vrste plovila, jer se ne radi o kategoriji visoko luksuznih motornih jahti, što vlasnici njegovog kalibra običavaju kupiti za privatne potrebe i usput iznajmljivati, već o katamaranima jedrilicama, namijenjenih charteru.

Za sad nije poznato puno detalja, te nastoji li Messi ovom investicijom ispitati teren, te nastaviti širiti ulaganja u sektor charter menadžmenta. U svakom slučaju, Messijeva odluka pokuzaje da je ulaganje u charter kroz menadžment efektivan način obrtaja kapitala.

Bali 5.4 katamaran trenutno je najveći iz ponude brodogradilišta Catana Group sa sjedištem u Francuskoj, izuzev Bali 5.8 koji će biti predstavljen u Cannesu u rujnu. Dug je 16,8 m i širok 8,7 m. Katamaran se na hrvatskom tržištu prodaje za 1,2 milijuna eura bez PDV-a i jedan je od najprostranijih u kategoriji, s oko 125 četvornih metara iskoristive površine za boravak. Ima 6 kabina, svaka s dvostrukim ležajem, te vlastitom kupaonicom.

Katamarani bilježe snažan uzlet već desetljećima

Ovaj tip plovila u industriji još nazivaju „nekretnine na moru“ a usporedba ima itekako smisla. Golemi prostor i relativno visoka razina luksuza s obzirom na cijenu, te pogodnost iznajmljivanja, čine ga dobrom platformom za investiciju.

Katamarani uostalom bilježe snažan uzlet unazad nekoliko desetljeća, posebno zadnjih godina. Uz navedene prednosti, imaju ih još čitav niz, između ostalog mogućnost instalacije velike površine solarnih panela, efikasnost trupa odnosno ekonomičnost potrošnje, veliki kapacitet za posadu i niz drugih elemenata. Usporedno s klasičnim motornim jahtama, pružaju veliku razinu komocije, uz minimalnu potrošnju goriva i općenito niže emisije CO2, što je ne tako nevažna karakteristika u današnje vrijeme.

Foto: MIM Ocean

PREPORUČAMO

U Portorožu je započeo sajam Internautica

Marina Kaštela: grade se dva gata za velike jahte

Druga konferencija Women in Nautica ove godine na Metstradeu 

Piero Formenti izabran za predsjednika talijanske Confindustria Nautica

Kako se definira pripadak kod sidrenja velikih jahti

Hanse Yacht u završnoj fazi prodaje

NAJNOVIJE

Rambo Amadeus pobijedio na regati Jedra Jadrana

23.05.2025

U Portorožu je započeo sajam Internautica

22.05.2025

Marina Kaštela: grade se dva gata za velike jahte

22.05.2025

Druga konferencija Women in Nautica ove godine na Metstradeu 

21.05.2025

Piero Formenti izabran za predsjednika talijanske Confindustria Nautica

20.05.2025

Kako se definira pripadak kod sidrenja velikih jahti

19.05.2025

Hanse Yacht u završnoj fazi prodaje

19.05.2025

SP za klase ILCA 6 i ILCA 7: Kontides osvojio srebro u Kini

19.05.2025

Neprijeporni autoritet u jedinstvenom nautičkom okruženju istočne Jadranske obale. U stotinama vrhunskih reportaža, intervjua i testova promovira i potiče istinske jadranske vrijednosti. Otkriva nepoznato, potvrđuje poznata mjesta, ljude i običaje, podiže interes za plovidbom, brodovima i opremom. Urednici i fotografi žive i razumiju more. Iz Mora su izrasli peljari, nautički vodiči, knjige, čitave biblioteke namijenjene stranim nautičarima kao i godišnjak SAILING IN CROATIA

Facebook Instagram
  • Pretplata
  • Impressum
  • Kontakt
  • EU Projekti
  • Sailing in Croatia
© 2025 Morski vodiči

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.