Close Menu
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
  • PRETPLATA
  • SHOP
Facebook Instagram
More magazinMore magazin
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
Facebook Instagram
PRETPLATA Shop
More magazinMore magazin

Hanse e-motion

Jagor Čop14.12.2016
Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Email

Brodogradilište Hanse poznato je po inovacijama i hrabrosti prilikom uvođenja novih rješenja na tržište. Pod motom „Breaking Rules. Setting Trends” predstavljene su tako brojne nove smjernice u gradnji jedrilica koje čine ovu njemačku marku jedinstvenom. Ovoga puta Hanse predstavlja jednu vrlo zanimljivu inovaciju pod nazivom Hanse 315 e-motion rudder drive koja donosi revoluciju u pogonu jedrilica.

Ova inovacija razvijena je u suradnji s partnerima, tvrtkama Jefa i Torqeedo, a riječ je o elektromotoru koji osim što zamjenjuje klasični pogonski agregat, uklanja i potrebu za saildrive pogonom. Naime, kod ovog su pogona električni motor snage 4 kW i sklopivi propeler integrirani u list kormila. Prednost ovakvog sustava je značajno bolja upravljivost kao i gotovo bešumni pogon bez ikakve emisije štetnih plinova.

Ujedno je prednost što takav pogonski sustav integriran u kormilo usmjerava potisak u smjeru u kojem je kormilo okrenuto. Pritom povećani maksimalni kut kormila od 100 stupnjeva omogućava jedrilici Hanse 315, koja je kao prvi Hanse model opremljena tim pogonom, okretanje na mjestu oko vlastite osi pri plovidbi unaprijed i unatrag. Kod bočnog pristajanja uz obalu ili odvajanja od obale vrlo se precizno može krmu približiti mulu što je posebno korisno pri jakom vjetru te u uskim lukama.

PREPORUČAMO

More 283

More 282

More 281

More 280

Multimedijalno More u digitalnoj aplikaciji!

More 279

NAJNOVIJE

SP za klasu ILCA 7: Filip Jurišić spreman za najvažniju regatu sezone

11.05.2025

Božidar Vukičević: Foto kroničar jadranskog podmorja  

10.05.2025

Beneteau First 44 Performance: Rasni regatni krstaš

09.05.2025

Članovi UPA Rostrum čiste podmorje ispred plaže Bačvice

09.05.2025

U luci Lovište akcija čišćenja podmorja u spomen na kornjaču Kono

08.05.2025

Mini Globe Race: Samci uživaju u tropskome raju otoka Hiva Oa

07.05.2025

U Biogradu otvorena suha marina Pauman

06.05.2025

Počelo izvlačenje 56-metarske jahte Bayesian potonule kod Palerma

06.05.2025

Neprijeporni autoritet u jedinstvenom nautičkom okruženju istočne Jadranske obale. U stotinama vrhunskih reportaža, intervjua i testova promovira i potiče istinske jadranske vrijednosti. Otkriva nepoznato, potvrđuje poznata mjesta, ljude i običaje, podiže interes za plovidbom, brodovima i opremom. Urednici i fotografi žive i razumiju more. Iz Mora su izrasli peljari, nautički vodiči, knjige, čitave biblioteke namijenjene stranim nautičarima kao i godišnjak SAILING IN CROATIA

Facebook Instagram
  • Pretplata
  • Impressum
  • Kontakt
  • EU Projekti
  • Sailing in Croatia
© 2025 Morski vodiči

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.