Close Menu
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
  • PRETPLATA
  • SHOP
Facebook Instagram
More magazinMore magazin
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
Facebook Instagram
PRETPLATA Shop
More magazinMore magazin

Dva najveća njemačka brodogradilišta ne idu u Düsseldorf

Teo Marević05.11.2024
Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Email

Svoje odustajanje od najvećeg europskog sajma objašnjavaju velikim troškovima sudjelovanja, te okretanjem drugim efikasnijim marketinškim trendovima i događajima na moru

Hanse Yachts objavio je priopćenje u kojem iznose razloge zbog kojih neće sudjelovati na nadolazećem sajmu Boot Düsseldorf, najvećem nautičkom sajmu u Europi i jednim od najvećih u svijetu.

Sajam se tradicionalno održava krajem siječnja, a izdanje u 2025. održat će se od 18. do 26. siječnja. Već je na jesenskim sajmovima izašla informacija da na Bootu neće biti Bavaria Yachts, drugi najveći njemački brodograditelj. Sada je to potvrdilo i brodogradilište iz Greifswalda, Hanse Yachts AG sa svojih 5 jakih brendova – jedrilicama Hanse, Dehler i Moody te motornjacima Sealine i Riyk . Ipak na stranicama Boota, među najavljenim brodogradilišnim imenima navodi se Hanseova linija Fjord Boats te je očito da će brodogradilište predstaviti ove svoje popularne motornjake.

Boot Düsseldorf 2024 Foto: C. Tillmann

Umjesto Boota, Hanse planira druge marketinške kanale

Hanse grupa je u priopćenju za medije objasnila odluku da neće ulagati u sajam zbog usporavanja koje trenutno doživljava nautičko tržište. Umjesto sudjelovanja na sajmu, Hanse će organizirati alternativne inicijative koje procjenjuju efikasnijim i zanimljivijim. Pozivajući zainteresirane kupce da posjete brodogradilište u Greifswaldu, na sjeveru Njemačke, kako bi izravno vidjeli brodove u brodogradilištu. Naravno i sam vrlo moderan škver.

Podsjećamo, Hanse je prvo brodogradilište koje je otkazalo sudjelovanje na Bootu u pandemijskim godinama, kada se zbog mjera događaj na koncu nije ni održao. I tada su svoje otkazivanje pravdali prevelikim financijskim rizikom, te drugim, pandemijskim okolnostima.

Međutim, sada su okolnosti „normalne“, te osim usporavanja tržišta nema drugih vanjskih faktora, pa je odluka pomalo iznenadila. Tim više što je grupa sudjelovala na svim važnim sajmovima čak i u periodu velike ekonomske krize.

Boot Düsseldorf 2024 Foto: C. Tillmann

Profit Hanse Yachts AG “značajno povećan”

U slučaju Hansea, njihovi poslovni rezultati pokazuju vrlo dobre ekonomske rezultate – 14. listopada objavili su priopćenje koje ukazuje da se profit Hanse Yachts AG značajno povećao. Ne bez razloga. Brodogradilište je unazad nekoliko godina obnovilo većinu proizvodnih linija i nastavlja ulaganja. Na nedavno održanim sajmovima u Cannesu i Genovi imali su svjetske premijere modela Hanse 360 i Hanse 590, Fjorda 39 XL, koji su izazvali veliki interes, skupa s drugim svježim modelima iz ponude.

Bavaria Yachts je početkom ove godine najavila da će na nadolazećem Bootu premijerno predstviti novi model motornjaka Bavaria SR33 Open Top. Zatim je tijekom Cannesa izašla informacija da neće sudjelovati na Bootu, a nema ih niti na popisu brodogradilišta koji su već potvrdili svoj dolazak.

U Bootovom priopćenju za medije, na popisu brodogradilišta koji su potvrdili svoj dolazak za sad nema ni Fairlinea, Galeona, Randa, Sanlorenza i još nekih. Doduše nigdje nema spomena da ta brodogradilišta neće sudjelovati, ali je neobično da oni nisu spomenuti, a druga manja brodogradilišta su spomenuta.

Očito, sajamsku industriju očekuje zahtjevna godina jer mnogi brodograditelji razmišljaju o alternativnim metodama promocije “in vivo”. Uostalom mnogi već godinama prakticiraju održavanje “dana otvorenih vrata” ili različite evente za pozvane zainteresirane kupce i već postojeće vlasnike jahti. A takva događanja sve više organiziraju i njihovi zastupnici. Pa i u Hrvatskoj.

PREPORUČAMO

Božidar Vukičević: Foto kroničar jadranskog podmorja  

Članovi UPA Rostrum čiste podmorje ispred plaže Bačvice

U luci Lovište akcija čišćenja podmorja u spomen na kornjaču Kono

U Biogradu otvorena suha marina Pauman

Počelo izvlačenje 56-metarske jahte Bayesian potonule kod Palerma

Metstrade 2025: ekspanzija i osvježeni identitet

NAJNOVIJE

SP za klasu ILCA 7: Filip Jurišić spreman za najvažniju regatu sezone

11.05.2025

Božidar Vukičević: Foto kroničar jadranskog podmorja  

10.05.2025

Beneteau First 44 Performance: Rasni regatni krstaš

09.05.2025

Članovi UPA Rostrum čiste podmorje ispred plaže Bačvice

09.05.2025

U luci Lovište akcija čišćenja podmorja u spomen na kornjaču Kono

08.05.2025

Mini Globe Race: Samci uživaju u tropskome raju otoka Hiva Oa

07.05.2025

U Biogradu otvorena suha marina Pauman

06.05.2025

Počelo izvlačenje 56-metarske jahte Bayesian potonule kod Palerma

06.05.2025

Neprijeporni autoritet u jedinstvenom nautičkom okruženju istočne Jadranske obale. U stotinama vrhunskih reportaža, intervjua i testova promovira i potiče istinske jadranske vrijednosti. Otkriva nepoznato, potvrđuje poznata mjesta, ljude i običaje, podiže interes za plovidbom, brodovima i opremom. Urednici i fotografi žive i razumiju more. Iz Mora su izrasli peljari, nautički vodiči, knjige, čitave biblioteke namijenjene stranim nautičarima kao i godišnjak SAILING IN CROATIA

Facebook Instagram
  • Pretplata
  • Impressum
  • Kontakt
  • EU Projekti
  • Sailing in Croatia
© 2025 Morski vodiči

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.