Otkako je u rujnu berlinski CMP Capital Management preuzeo posrnulog njemačkog diva brodogradnje obiteljskih brodica, počinje restrukturiranje i naziru se obrisi budućeg smjera kompanije. U financijski narušenu tvrtku CMP je upucao dvoznamenkasti broj milijuna eura i time Bavariji dao nova jedra kojima bi prema najavama tvrtke zaplovili na novom valu obiteljski orijentiranih brodica i za sad proizvodnje smanjenog kapaciteta. Novo vodstvo nastoji vratiti staru slavu najvećeg svjetskog proizvođača brodova za rekreativnu plovidbu, vrlo pogodnima za charter kompanije i obiteljske izlete. Direktor CMP-a Kai Brandes rekao je da to namjeravaju postići ulaganjem u razvoj tako da postignu najbolji omjer uloženo-dobiveno u korist kupca, po čemu je Bavaria godinama prednjačila. Kako se radi o proizvođaču serijskih modela u velikom broju, u budućnosti se Bavaria neće okretati luksuzu, već pristupačnim cijenama jedrilica i motornih brodova duljine između 10 do 20 m, objašnjava Brandes. Planirano ulaganje CMP-a odvijat će se kroz sljedećih četiri do pet godina. CMP raspolaže fondom teškim 260 milijuna eura, a do sad je uložio oko 25 posto svog kapitala u četiri tvrtke, među kojima je i Bavaria. Brandes ističe da im se ne žuri u preprodaji investicije, te da je perspektiva očekivana za spomenuto razdoblje od četiri do pet godina. Također novo vodstvo Bavarije riješit će se neisplativih modela te se orijentirati na ono u čemu su najbolji. Najveći Bavarijin model C65 koji je predstavljen na prošlogodišnjem sajmu u Düsseldorfu, povučen je iz kataloga prije nekoliko tjedana. Proizvodna mehanizacija Bavarije M55 iz Hrvatske seli u Giebelstadt. Model C 50 također je nedavno povučen iz ponude jer se radi na redizajnu, pa se uskoro očekuje povratak u novom izdanju. Operativni direktor Bavarije, Erik Appel izjavio je da će se korak po korak svi model izmijeniti, te da će sljedeća godina biti posvećena prilagođavanju i predstavljanju dvaju manjih modela, dok se potpuno novi modeli neće raditi do 2020.
Na press konferenciji vodstvo je otvoreno govorilo o problemima s kojima su se zatekli, a kao jednu od barijera naveli su tri različita jezika koja su se komunicirala unutar tvrtke, što su usporedili s točenjem benzina u dizelski motor. Njihova brodogradilišta nisu više pratila potrebe novih modela, pa su kašnjenja u isporuci zbog velikog outsourceinga postala sve učestalija. U planu im je zapošljavanje 50-ero novih radnika, jer kako objašnjava glavni direktor Kei: „Mi ne proizvodimo za druge, pa ne želimo da drugi proizvode za nas.“ Uz preuzetih 100 posto zaposlenika, njih 700 sa stalnim ugovorima ostat će gdje su i bili, dok će se ostatak radnika od kojih 50 posto čine agencijskih radnici, smanjiti. Skraćeno radno vrijeme uskoro će se vratiti u normalu, a u sljedećih 12 mjeseci tvrtka planira proizvesti novih 400-500 brodova. Na sljedećem će sajmu u Düsseldorfu predstaviti Bavariju u, kako navode iz tvrtke, „ljudskom obliku“ za razliku od prošlogodišnjeg predstavljanja kada je tvrtka zauzela gotovo cijelu dvoranu sajma. Vodstvo je poručilo da restrukturiranje i novi početak žele izgraditi na samokritičnosti i samopouzdanju.