Emirates Team New Zealand i Alinghi Red Bull Racing objavili su da će za dva mjeseca predstaviti svoje nove AC75 jedrilice. Dan kasnije, to je objavio i Luna Rossa Prada Pirelli tim.
Pravila 37. America’s Cupa nalažu naime sudionicima da planove o porinuću novih brodova moraju najaviti dva mjeseca ranije. To znači da ćemo prve tri nove AC75 jedrilice moći vidjeti početkom travnja.
S obzirom na geografski položaj i pravilo da novi brodovi moraju biti izgrađeni u zemljama iz kojih su timovi, nije iznenađujuće da je ETNZ prvi objavio planove o porinuću nove AC75 jedrilice. Pratitelje America’s Cupa iznenadila je međutim činjenica da niti jedan član ETNZ tima zadnjih dana nije dao naslutiti da će se to dogoditi. A Grant Dalton, Pete Burling, Blair Tuke i drugi članovi tima u novozelandskim medijima prisutni su gotovo svaki dan.

Branitelji Louis Vuitton 37. America’s Cupa uživaju u ljetu na Južnoj hemisferi i intenzivno treniraju na svojem testnom brodu LEQ12. CEO tima Grant Dalton ranije je najavljivao da im je važno isprobati i testirati novu AC75 jedrilicu u vodama Aucklanda, jer će tako u svojoj bazi najlakše moći otkloniti eventualne nedostatke prije nego se brod otpremi u Barcelonu. S obzirom na to da transport broda od Aucklanda do Barcelone traje oko 47 dana, bilo je logično očekivati da će Kiwiji među prvima, ili prvi, kako se na kraju pokazalo, objaviti vijest o porinuću. Njihov jedriličarski tim počinje s natjecanjem krajem kolovoza na zadnjoj Preliminarnoj regati. Nakon toga jedrit će samo izazivači, a ETNZ će ponovno na regatno polje tek na America’s Cup Matchu, od 12. do 27. listopada.

Alinghi Red Bull Racing je ranom objavom o porinuću AC75 jedrilice otkrio da ima nešto drukčiju strategiju. Njima je očito cilj sakupiti što više trening sati na moru prije početka regatavanja 22. kolovoza. Alinghi je okupio mladi tim jedriličara potpomognut nešto iskusnijim, starijim natjecateljima koji već imaju iskustvo nastupanja na America’s Cupu. Rano porinuće broda trebalo bi im dati vremena da razviju i ugode kontrolne sisteme na brodu, što bi mogao biti ključ za uspjeh na Louis Vuitton Cupu. Menadžment švicarskog sindikata procijenio je da je presudno skupiti što više sati u brodu i na moru uoči početka Louis Vuitton Cupa, zaključivši da rano otkrivanje karata ne bi trebalo naškoditi timu. Naime, kada Alinghi predstavi novu AC75 jedrilicu i kada konkurenti vide dizajn njihovog trupa, više neće biti vremena da to iskoriste i da viđena rješenja implementiraju na svoje brodove. Dizajnerski tim Alinghija vodi inače Marcelino Botin, a brod se gradi u pogonu u Ecublens, pored Lausanne.
Sir Ben Ainslie objavio je pak na predstavljanju juniorskog i ženskog AC tima da je AC75 jedrilica tima INEOS Britannia napustila brodograđevni pogon u Southamptonu. Nije otkrio znači li to da je brod gotov i na putu za Barcelonu, no za očekivati je da će i Britanci ovih dana objaviti vijest o predstavljanju novoga broda. INEOS surađuje s tvrtkom Mercedes Applied Science, koja će za njih raditi izračune kako bi što bolje ugodili brod.

Članovi tima Luna Rossa Prada Pirelli u ranijim su intervjuima već najavili da će dizajn njihovog novog broda biti – „radikalan“. Max Sirena kazao je pak kako svi timovi imaju svoje strategije oko porinuća novih AC75 jedrilica, ali kako svi imaju i jednu zajedničku stvar – datum u kalendaru kada počinju regate. Dodao je kako stoga smatra da će svi ili gotovo svi brodovi u moru biti u razmaku od nekoliko tjedana. Najava o porinuću novoga broda uskoro se očekuje i od francuskog sindikata Orient Express Racing Team, koji je od ETNZ-a među prvima otkupio dizajnerski paket za gradnju broda. Njihov brod gradi se u brodogradilištu Multiplast u Vannesu.

Sindikat NYYC American Magic, kao i ETNZ, mora razmišljati o vremenu potrebnom za transport broda do Barcelone. Njihov brod gradi se na Rhode Islandu, na istočnoj obali SAD-a. Amerikanci se još nisu oglašavali o mogućem datumu predstavljanja novoga „Patriota“.