Ovaj potez dolazi uoči svjetske premijere novog Saxdora 460 GTC. Radi se o najvećem modelu u povijesti brenda, koji označava ulazak Saxdora u premium kategoriju jahti duljine 45 do 50 stopa. Gradit će se u novom škveru u Larsmu, u Finskoj koji će biti specijaliziran za gradnju većih i tehnološki naprednijih modela. Njime Saxdor dodatno povećava proizvodne kapacitete i podržava rast koji bi, prema projekcijama, trebao dosegnuti čak 70 posto za tekuću godinu. Iz tvrtke navode da Saxdor 460 GTC predstavlja novo poglavlje u razvoju brenda. Rast i potražnja potvrđuju Saxdorovu snažnu tržišnu poziciju i interes kupaca koji sve učestalije traže veće i sofisticiranije jahte. To je istodobno i odgovor na tržišna kretanja. Naime, prodaja manjih brodica slabi dok se veće i skuplje lakše nalaze put do kupaca.

Doduše, u tom je segmentu i konkurencija veća te nije lako uspjeti. Pogotovo što iz takvih modela stoje velika i odavno etablirana brodogradilišta. Dosada je Saxdor takve prepreke savladavao inovativnošću i brzim reagiranjem na zahtjeve potencijalnih kupaca. Moglo bi se očekivati da će nastaviti u tom pravcu. Tomu bi trebalo pomoći i novo brodogradilište u Finskoj. Bez njega bi bilo nemoguće ispuniti super ambiciozne planove rasta. Naravno, nešto će se morati pitati i kupce ali do sada im je na tom polju dobro išlo.

Novi flagship neće odudarati od Saxdorovih prepoznatljivih agresivnih i robusnih linija, ali će s još većom dozom modularnosti unijeti svježinu u vrlo konkurentan segment

Novi korak u dizajnu i konceptu

Model Saxdor 460 GTC je flagship i donosi svojevrsnu evoluciju prepoznatljivog Saxdorovog dizajna. Naglasak je na učinkovitom korištenju prostora, udobnosti i lakoći kretanja od pramčanog dijela do krmene platforme. Zatvorena kormilarnica, namijenjena plovidbi tijekom cijele godine, otvara se prema vanjskim dijelovima, stvarajući povezan i funkcionalan brodski prostor. Uz elegantne proporcije i linije, 460 GTC zadržava osnovne odlike marke. To su precizan dizajn, performanse i inovativna rješenja – sada u većem i kompleksnijem formatu. Bit će standardno pogonjen sa tri Mercury V10 vanbrodska motora od po 400 KS. Taj izbor govori da im je uz europsko vjerojatno još značajnije američko tržište. Na kojem upravo ovakvi modeli najbolje prolaze.

Veće brojke neće biti na uštrb kvalitete završne obrade, koja Saxdoru ostaje jedan od primarnih prioriteta u brodogradnji

Razvoj brenda od 2019.

Od osnutka 2019. godine, Saxdor je izrastao u jedno od dinamičnijih europskih brodogradilišta. U svojih prvih pet godina tvrtka je isporučila devet modela, s godišnjom proizvodnjom od oko 700 plovila i mrežom distributera na pet kontinenata. Saxdor u radu kombinira naprednu tehnologiju i digitalne alate. Među njima su Saxdor AI, prvi brodski sustav s umjetnom inteligencijom i Digital Showroom, virtualna platforma koja omogućuje interaktivno istraživanje i konfiguraciju brodova. Uz proizvodne pogone u Elku u Poljskoj i Larsmu u Finskoj, Saxdor ulaže i u razvoj stručnog kadra kroz Saxdor Academy – program edukacije za nova zanimanja u brodogradnji.