Biograd Boat Show će i ove godine rasti. Dva mjeseca uoči otvorenja je rasprodan!
Unatoč ne baš najpovoljnijim prilikama za brodograditelje i tek prosječnoj nautičkoj sezoni kod nas Biograd Boat Show je rasprodan i ide dalje! Očito su brodograditelji, njihovi zastupnici, čarteraši i drugi dionici hrvatske nautike svijesni da baš sada moraju ulagati. U promociju i približavanje potencijalnim klijentima. Ali i u održavanje sustavne komunikacije s postojećim partnerima.
Biograd Boat Show se potvrdio kao možda i najbolje mjesto za to. Zahvaljujući stalnim inovacijama, inicijativama, proširenju izložbenih prostora i događanjima. Tako se razvio u jedan od najvećih nautičkih sajmova u ovom dijelu Europe. To što se održava u relativno malom mjestu organizatorima ne predstavlja prepreku. Naprotiv!
Veći prostor i još više brodica i jahti
Premda su organizatori praktično u cijelosti iskoristili prostor marine Kornati i ove godine šire prostor na kojem se sajam održava. Morska površina unutar marine biti će veća za 2000 m2 jer sada koriste i gat broj 6 u dužini od 150 metara. Dok će hala C u kojoj se odvija veliki broj programa dobiti dodatnih 800 m2. Vrijedi napomenuti da za čitavo vrijeme trajanja sajma marina Kornati uredno funkcionira. Kako nautička sezona još traje i radi toga brojni vlasnici plovila i čarteraši imaju priliku razgledati sajam.

Organizator je najavio da će na sajmu sudjelovati više od 400 izlagača. Očekuju da će oni izložiti više od 240 plovila u moru te još stotinjak na kopnu. Najveće jahte bit će dužine do 24 metra. To je respektabilan broj za hrvatske i jadranske prilike. Osobito u okolnostima kada su neka brodogradilišta u regiji prestala s radom ili znatno smanjila proizvodnju. Uključujući i manji broj novih modela. Koje će se sve premijera dogoditi na Biograd Boat Showu saznat ćemo uskoro.
Poslovne prilike
Uspjeh nautičkih sajmova uobičajeno se mjeri brojem izlagača, izloženih plovila, motora i opreme te posjetitelja. Ali i poslovima koji se na njemu sklope. Kako bi ih pospješili i olakšali organizatori su razvili Biograd B2B, business to business platformu. Ona omogućava nautičko-poslovno umrežavanje tijekom sajma. Poslovnim posjetiteljima omogućuje registraciju, sudjelovanje i zakazivanje sastanaka s izlagačima i drugim B2B sudionicima.
U okrilju sajma održava se po sedmi put Croatia Charter Expo. Traje tri dana, od 22.-24. 10. u Hali D. Ove godine, radi lošijeg poslovanja čarter tvrtki, je od posebnog značaja. To je prilika hrvatskim čarterašima za susret s međunarodnim čarter agentima, brokerima i dobavljačima. I za zaključivanje prvih ozbiljnijih najmova za slijedeću sezonu.

Među B2B aktivnosti spadaju i Dani hrvatske nautike koji se održavaju od 22.-24. 10. Po deveti put ih organizira HGK. Oni uključuju brojne sastanke industrijskih udruženja, poslovne prezentacije i društvene događaje. Osmišljeni su kako bi se promicali interesi nautičke industrije u komunikaciji s državnim institucijama. U pravilu na njima sudjeluju ljudi koji rukovode marinama, čarter tvrtkama, agencijama i brodogradilištima.
Boat Show događanja
Biograd Boat Show je stekao međunarodnu popularnost među izlagačima i među posjetiteljima i zbog ugođaja koji na njemu vlada. Opuštena atmosfera i bogat večernji zabavni program tomu svakako doprinose.

Od svojih skromnih početaka, BBS je izrastao iz manjeg regionalnog sajma u jedan od značajnijih europskih nautičkih sajmova. To je ključan razlog zašto je i ove godine Biograd Boat Show rasprodan.