Na cestama te strmim i uskim brdskim putevima hrvatskog Primorja i Gorskog Kotara, s kojeg puca fantastičan pogled na Kvarner, isprobali smo početkom lipnja novi Volkswagen Tiguan koji je time označio dolazak na domaće tržište. Automobil je predviđene rute odradio bez ikakvih problema iako se na trenutke činilo da pojedinim dionicama mogu proći samo pravi terenski automobili. To nam je na neki način potvrdilo naglašenu svestranost vozila kao i odlične vozne karakteristike, ali i pogodnost modularne MQB platforme za SUV vozila.
Naime, Tiguan je prvi SUV automobil VW grupacije koji se temelji na ovoj modernoj platformi koja brojne modele grupe čini lakšima i štedljivijima, prostranijima i udobnijima, uz dinamičniji pogonski sustav i atraktivan izgled. Sve to itekako se zamjećuje na ovom automobilu koji je duži, širi i niži od prethodnika uz naglašeno markantan nastup te izraženi sportski karakter, uz prepoznatljiv Volkswagenov tehnološki dizajn.
Vozili smo obje izvedbe vozila pokretane prednjim te s pogonom na sve kotače, kao i sve tri dostupne razine opreme, tradicionalno nazvane Trendline, Comfortline i Highline. Za svakodnevne potrebe sasvim je dovoljna prva razina koja sadrži svu potrebnu osnovnu opremu, dok druge dvije nude luksuznije detalje i dodatne uređaje koje zapravo rijetko koristimo. Sasvim je dovoljna i izvedba s prednjim pogonom dok će zahtjevniji poželjeti 4Motion pogonski sustav na sve kotače najnovije generacije. Takva izvedba ima povećan razmak od tla za 11 mm, a moguće je naručiti i poseban offroad prednji kraj koji napadni kut povećava s 18,3 na čak 25,6 stupnjeva.