Ima tomu tek nešto više od dvije godine kako smo prvi isprobali Seafaring 44, brod novog slovenskog brodograditelja, a već smo se ponovo našli na njemu. I odlučili ga opet predstaviti zajedno sa svime što se s projektom događa. Razloga je mnogo, prvi je da je u dvije godine brodogradilište uspjelo ustaliti proizvodnju, sagraditi i isporučiti šest brodova i pokrenuti razvoj novog, manjeg projekta što je u velikoj konkurenciji koja vlada na tržištu za novu tvrtku svakako uspjeh. Drugi je razlog što su projekt bitno unaprijedili, dodali mu niz poboljšanja te što je riječ o modelu s letećim mostom i u velikoj mjeri opremljenom prema željama kupca. Imali smo ga priliku isprobati polovicom lipnja pred Portorožom.
Pretpostavljajući da ste već imali priliku pročitati test Seafaringa 44 Coupe u 223. broju našeg magazina u travnju 2016. godine, nećemo trošiti previše riječi na detaljan opis koncepta, izgleda i trupa ove jahtice, ali nešto gradiva ipak moramo ponoviti. Dakle, riječ je o modernom trawleru, smišljenom za postrecesijsko doba, doba kad cijene goriva sigurno idu prema gore i namijenjenom nautičaru koji želi mnogo ploviti. Producirao ga je Miha Gregorčič, mladi poduzetnik čija je obitelj vezana uz proizvodnju dijelova od plastičnih masa, a isprojektirao jedan od najboljih slovenskih nautičkih arhitekata Andrej Justin. Namjera im je bila sagraditi efikasan i maritiman trup koji će s malom snagom motora ostvarivati solidne performanse i omogućavati duge i ekonomične plovidbe. Uspjeli su u tomu zahvaljujući prilično maloj težini broda tek nešto većoj od devet tona (pod punim opterećenjem jedanaest i pol), okomitom V-obliku konkavnog pramca koji sječe valove pa postupno prelazi u konveksni oblik da bi krma bila posve ravna. Brod također nema klasičnu kobilicu nego samo dva skega na krmenom dijelu, a propeler odnosno propeleri su smješteni u polutunele. K tomu dio trupa u moru je uzak zahvaljujući uzvojima kao na jedrilicama