l Zlatna sredina Renaultove ponude SUV-a, koja je tijekom nepune četiri godine na tržištu pronašla gotovo pola milijuna kupaca, nedavno je obnovljena s ciljem uvjerljivijeg nadmetanja u sve kompetitivnijem segmentu. Pozicioniran između Captura i Koleosa, Kadjar gotovo sve, osim vanjskog i unutarnjeg dizajna, dijeli s Nissanom Qashqai, svojevrsnim začetnikom modernih crossovera.
Dorađeni Kadjar izvana je tek diskretno izmijenjen, prepoznatljiv ponajprije po novim prednjim svjetlima s upadljivijim LED potpisom, ali i dotjeranim odbojnicima i stražnjim svjetlima te zbog toga djeluje svježije i suvremenije. Promjene su nešto izraženije u unutrašnjosti, gdje je na poboljšanoj središnjoj konzoli novi sedaminčni dodirni zaslon R-Link 2 infotainment sustav, kao i nove komande klima-uređaja. Primjetni su i brojni drugi detalji i rješenja koja podižu cjelokupan kvalitativni dojam o Kadjarovu interijeru.
U karoseriji dužine 4449 mm, francuski SUV nudi iznenađujuće puno prostora za putnike straga, omogućujući bezbrižna i udobna putovanja, kao i primanje velike količine prtljage. Osnovnim volumenom od 472 litre, primjerice, Kadjar spomenuti Qashqai nadmašuje za 42 l.
Renault je kupcima obnovljenog SUV-a ponudio nove opcije u pogledu motorizacije. Jedina benzinska opcija jest u suradnji s Daimlerom novorazvijeni 1,3-litreni četverocilindarski turbomotor dostupan u izvedbama sa 140 KS (240 Nm) i 160 KS (260 Nm), odnosno u kombinaciji sa šesterobrzinskim ručnim mjenjačem za slabiju i sedambrzinskim EDC7 automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom za snažniju verziju. Novi TCe motor ističe se izrazito uglađenim radom, uvjerljivim performansama i benzinskim filtrom čestica koji pridonosi niskim emisijama štetnih plinova.
Kupci koji preferiraju dizelaše mogu birati između 1,5-litrenog Blue dCi motora sa 115 KS (260 Nm) te izborom ručnog (šest stupnjeva prijenosa) ili EDC (sedam) automatskog mjenjača ili novog 1,7-litrenog Blue dCi četverocilindraša sa 150 KS i 340 Nm okretnog momenta koji se zasad nudi u kombinaciji s ručnim mjenjačem i pogonom na sve kotače. Sve ostale verzije raspoložive su samo s prednjim pogonom, ali i Extended Grip sustavom koji pametnim djelovanjem elektroničke kontrole proklizavanja u svim situacijama omogućuje maksimalnu moguću trakciju i prianjanje.
Svi spomenuti motori mogu se kombinirati s Limited, Bose i Black Edition razinama opreme, kao i nizom paketa opcijske opreme kojima je moguće dodatno obogatiti obnovljeni Kadjar. Vrijedi napomenuti kako već i “osnovna” oprema Limited sadrži puno toga: 17-inčne aluminijske naplatke, automatsku dvozonsku klimu, tempomat, R-Link 2 infotainment sustav sa sedaminčnim zaslonom, Bluetoothom i kompatibilnošću s Android Auto i Apple CarPlay sučeljima.
Cijene Renaultova SUV-a kreću se od 168.900 do 201.100 kuna za benzinske, odnosno od 178.300 do 272.700 kuna za dizelske verzije.