Close Menu
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
  • PRETPLATA
  • SHOP
Facebook Instagram
More magazinMore magazin
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
Facebook Instagram
PRETPLATA Shop
More magazinMore magazin

Renault Kadjar

Jagor Čop10.04.2019
Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Email

l Zlatna sredina Renaultove ponude SUV-a, koja je tijekom nepune četiri godine na tržištu pronašla gotovo pola milijuna kupaca, nedavno je obnovljena s ciljem uvjerljivijeg nadmetanja u sve kompetitivnijem segmentu. Pozicioniran između Captura i Koleosa, Kadjar gotovo sve, osim vanjskog i unutarnjeg dizajna, dijeli s Nissanom Qashqai, svojevrsnim začetnikom modernih crossovera.

Dorađeni Kadjar izvana je tek diskretno izmijenjen, prepoznatljiv ponajprije po novim prednjim svjetlima s upadljivijim LED potpisom, ali i dotjeranim odbojnicima i stražnjim svjetlima te zbog toga djeluje svježije i suvremenije. Promjene su nešto izraženije u unutrašnjosti, gdje je na poboljšanoj središnjoj konzoli novi sedaminčni dodirni zaslon R-Link 2 infotainment sustav, kao i nove komande klima-uređaja. Primjetni su i brojni drugi detalji i rješenja koja podižu cjelokupan kvalitativni dojam o Kadjarovu interijeru.

U karoseriji dužine 4449 mm, francuski SUV nudi iznenađujuće puno prostora za putnike straga, omogućujući bezbrižna i udobna putovanja, kao i primanje velike količine prtljage. Osnovnim volumenom od 472 litre, primjerice, Kadjar spomenuti Qashqai nadmašuje za 42 l.

Renault je kupcima obnovljenog SUV-a ponudio nove opcije u pogledu motorizacije. Jedina benzinska opcija jest u suradnji s Daimlerom novorazvijeni 1,3-litreni četverocilindarski turbomotor dostupan u izvedbama sa 140 KS (240 Nm) i 160 KS (260 Nm), odnosno u kombinaciji sa šesterobrzinskim ručnim mjenjačem za slabiju i sedambrzinskim EDC7 automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom za snažniju verziju. Novi TCe motor ističe se izrazito uglađenim radom, uvjerljivim performansama i benzinskim filtrom čestica koji pridonosi niskim emisijama štetnih plinova.

Kupci koji preferiraju dizelaše mogu birati između 1,5-litrenog Blue dCi motora sa 115 KS (260 Nm) te izborom ručnog (šest stupnjeva prijenosa) ili EDC (sedam) automatskog mjenjača ili novog 1,7-litrenog Blue dCi četverocilindraša sa 150 KS i 340 Nm okretnog momenta koji se zasad nudi u kombinaciji s ručnim mjenjačem i pogonom na sve kotače. Sve ostale verzije raspoložive su samo s prednjim pogonom, ali i Extended Grip sustavom koji pametnim djelovanjem elektroničke kontrole proklizavanja u svim situacijama omogućuje maksimalnu moguću trakciju i prianjanje.

Svi spomenuti motori mogu se kombinirati s Limited, Bose i Black Edition razinama opreme, kao i nizom paketa opcijske opreme kojima je moguće dodatno obogatiti obnovljeni Kadjar. Vrijedi napomenuti kako već i “osnovna” oprema Limited sadrži puno toga: 17-inčne aluminijske naplatke, automatsku dvozonsku klimu, tempomat, R-Link 2 infotainment sustav sa sedaminčnim zaslonom, Bluetoothom i kompatibilnošću s Android Auto i Apple CarPlay sučeljima.

Cijene Renaultova SUV-a kreću se od 168.900 do 201.100 kuna za benzinske, odnosno od 178.300 do 272.700 kuna za dizelske verzije.

 

PREPORUČAMO

U igru ulazi i Porsche Design

Bavaria ima dva nova modela

Slovenski krstaš Pegasus 50

Reinkarnacija Land Rovera

Grand Soleil 42 LC za duga krstarenja

48 Wallytender

NAJNOVIJE

SP za klasu ILCA 7: Filip Jurišić spreman za najvažniju regatu sezone

11.05.2025

Božidar Vukičević: Foto kroničar jadranskog podmorja  

10.05.2025

Beneteau First 44 Performance: Rasni regatni krstaš

09.05.2025

Članovi UPA Rostrum čiste podmorje ispred plaže Bačvice

09.05.2025

U luci Lovište akcija čišćenja podmorja u spomen na kornjaču Kono

08.05.2025

Mini Globe Race: Samci uživaju u tropskome raju otoka Hiva Oa

07.05.2025

U Biogradu otvorena suha marina Pauman

06.05.2025

Počelo izvlačenje 56-metarske jahte Bayesian potonule kod Palerma

06.05.2025

Neprijeporni autoritet u jedinstvenom nautičkom okruženju istočne Jadranske obale. U stotinama vrhunskih reportaža, intervjua i testova promovira i potiče istinske jadranske vrijednosti. Otkriva nepoznato, potvrđuje poznata mjesta, ljude i običaje, podiže interes za plovidbom, brodovima i opremom. Urednici i fotografi žive i razumiju more. Iz Mora su izrasli peljari, nautički vodiči, knjige, čitave biblioteke namijenjene stranim nautičarima kao i godišnjak SAILING IN CROATIA

Facebook Instagram
  • Pretplata
  • Impressum
  • Kontakt
  • EU Projekti
  • Sailing in Croatia
© 2025 Morski vodiči

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.