Početkom 2019. u Land Roverove salone stiže potpuno novi Evoque, Range Roverov po mnogočemu najznačajniji i, sada, jedan od najnaprednijih modela. Temeljen na novorazvijenoj PTA (Premium Transverse Architecture) platformi načinjenoj od mješavine suvremenih materijala, Evoque se sada ističe blagim-hibridnim pogonima koji će se ubrzo naći u brojnim drugim modelima Jaguar Land Rover grupacije, a iako vizualno djeluje vrlo slično prošlom, izvornom modelu, dizajneri britanske marke tvrde da je svaka površina karoserije novooblikovana.
Očitije razlike primjetne su u tanjim prednjim LED, kao i dorađenim stražnjim LED svjetlima, kao i u ručkama vrata koje se sada, kao i kod Velara, uvlače tijekom vožnje. Iako se novi model proteže na istovjetnih 4,37 metara dužine, međuosovinski razmak izdužen je za čak 20 mm (2,86 m), osjetno povećavajući ponudu prostora za putnike na stražnjim sjedalima, a veći je i prtljažnik čiji volumen sada varira između 591 i 1383 litre.
Velarovim interijerom inspiriran je i dizajn Evoqueova, koji se sada ističe parom velikih dodirnih zaslona na središnjoj konzoli – gornjim za infotainment i donjim za klimatizaciju – te općenito minimalistički suvremenim vozačkim okruženjem, izrađenim od osjetno kvalitetnijih materijala. Evoque je ujedno prvi Land Roverov model koji koristi 48-voltnu blago-hibridnu tehnologiju. Drugim riječima, pored uobičajenog motora s unutarnjim izgaranjem, ulazni Range ima posebni starter-generator koji stvara i sprema električnu energiju kod usporavanja te je zatim koristi kod ubrzavanja, osjetno povećavajući performanse, ali i snižavajući prosječnu potrošnju goriva.
Blagu-hibridnu tehnologiju dobivaju sve 4×4 verzije Evoque, osim ulaznog modela s prednjim pogonom. Motori koji će biti dostupni početkom prodaje spadaju u aktualni Ingenium obitelj dvolitrenih četverocilindraša, a raspon se kreće od 150 do 300 KS za benzinske, odnosno od 180 do 240 KS za dizelske verzije. Iako se Evoque u najslabijoj verziji može dobiti i s ručnim mjenjačem, najbolja je opcija, naravno, devetstupanjski ZF automatski.
Poboljšan je i Range Roverov pogon na sve kotače, kojime u Evoqueu sada upravlja moderniji Terrain Response 2 sustav, a osim poboljšane trakcije i prianjanja na cesti, omogućuje i bolje terenske vozne osobine.
Cijene novog Evoquea za hrvatsko tržište još nisu poznate, ali nema sumnje da će novi Range Rover, poput izvornog modela, privući mnoge postojeće i nove kupce.