Close Menu
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Intervju
    • Portreti
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
  • PRETPLATA
  • SHOP
Facebook Instagram
More magazinMore magazin
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Intervju
    • Portreti
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
Facebook Instagram
PRETPLATA Shop
More magazinMore magazin

Range Rover Evoque

Jagor Čop07.12.2018
Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Email

Početkom 2019. u Land Roverove salone stiže potpuno novi Evoque, Range Roverov po mnogočemu najznačajniji i, sada, jedan od najnaprednijih modela. Temeljen na novorazvijenoj PTA (Premium Transverse Architecture) platformi načinjenoj od mješavine suvremenih materijala, Evoque se sada ističe blagim-hibridnim pogonima koji će se ubrzo naći u brojnim drugim modelima Jaguar Land Rover grupacije, a iako vizualno djeluje vrlo slično prošlom, izvornom modelu, dizajneri britanske marke tvrde da je svaka površina karoserije novooblikovana.
Očitije razlike primjetne su u tanjim prednjim LED, kao i dorađenim stražnjim LED svjetlima, kao i u ručkama vrata koje se sada, kao i kod Velara, uvlače tijekom vožnje. Iako se novi model proteže na istovjetnih 4,37 metara dužine, međuosovinski razmak izdužen je za čak 20 mm (2,86 m), osjetno povećavajući ponudu prostora za putnike na stražnjim sjedalima, a veći je i prtljažnik čiji volumen sada varira između 591 i 1383 litre.
Velarovim interijerom inspiriran je i dizajn Evoqueova, koji se sada ističe parom velikih dodirnih zaslona na središnjoj konzoli – gornjim za infotainment i donjim za klimatizaciju – te općenito minimalistički suvremenim vozačkim okruženjem, izrađenim od osjetno kvalitetnijih materijala. Evoque je ujedno prvi Land Roverov model koji koristi 48-voltnu blago-hibridnu tehnologiju. Drugim riječima, pored uobičajenog motora s unutarnjim izgaranjem, ulazni Range ima posebni starter-generator koji stvara i sprema električnu energiju kod usporavanja te je zatim koristi kod ubrzavanja, osjetno povećavajući performanse, ali i snižavajući prosječnu potrošnju goriva.
Blagu-hibridnu tehnologiju dobivaju sve 4×4 verzije Evoque, osim ulaznog modela s prednjim pogonom. Motori koji će biti dostupni početkom prodaje spadaju u aktualni Ingenium obitelj dvolitrenih četverocilindraša, a raspon se kreće od 150 do 300 KS za benzinske, odnosno od 180 do 240 KS za dizelske verzije. Iako se Evoque u najslabijoj verziji može dobiti i s ručnim mjenjačem, najbolja je opcija, naravno, devetstupanjski ZF automatski.
Poboljšan je i Range Roverov pogon na sve kotače, kojime u Evoqueu sada upravlja moderniji Terrain Response 2 sustav, a osim poboljšane trakcije i prianjanja na cesti, omogućuje i bolje terenske vozne osobine.
Cijene novog Evoquea za hrvatsko tržište još nisu poznate, ali nema sumnje da će novi Range Rover, poput izvornog modela, privući mnoge postojeće i nove kupce.

PREPORUČAMO

Intervju: Nikola Bašić

More 284

More 283

More 282

More 281

More 280

NAJNOVIJE

Long Beach OCR: Jurišić i Dolenc jedre na olimpijskom polju u Los Angelesu

15.07.2025

Ivan Bulaja novi je glavni trener američkog SailGP tima!

14.07.2025

SP Moth: Enzo Balanger najbolji na Gardi

14.07.2025

Grupa Beneteau: što kaže USB banka o kretanjima na tržištu

12.07.2025

Luna Rossa će na 38. America’s Cupu jedriti pod zastavom kluba iz Napulja

11.07.2025

Vrboska: otvara se Ribarski muzej

10.07.2025

Mitan marina: benzinska postaja – novosti

10.07.2025

SP za klasu Moth: Šime Fantela solidno otvorio regatu

10.07.2025

Neprijeporni autoritet u jedinstvenom nautičkom okruženju istočne Jadranske obale. U stotinama vrhunskih reportaža, intervjua i testova promovira i potiče istinske jadranske vrijednosti. Otkriva nepoznato, potvrđuje poznata mjesta, ljude i običaje, podiže interes za plovidbom, brodovima i opremom. Urednici i fotografi žive i razumiju more. Iz Mora su izrasli peljari, nautički vodiči, knjige, čitave biblioteke namijenjene stranim nautičarima kao i godišnjak SAILING IN CROATIA

Facebook Instagram
  • Pretplata
  • Impressum
  • Kontakt
  • EU Projekti
  • Sailing in Croatia
© 2025 Morski vodiči

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.