Prije nekih 10 pa i 15 godina Quicksilverova serija Arvor bila je prilično popularna na Jadranu kao idealan radni brod sposoban za cjelogodišnju plovidbu. Prvenstveno zato jer se radilo o solidnim, svestranim i multifunkcionalnim brodicama od oko pet do deset metara dužine s unutarbrodskim turbodizelašem, koje su pružale mnogo, a tražile malo. Mnoge se još uvijek mogu vidjeti na moru i po jadranskim lučicama iako su izgledom prilično neugledne, no mnogi će vlasnici potvrditi da su to jednostavni i pouzdani brodovi koji im dugi niz godina vjerno služe.
Dolaskom zloslutne recesije, kao i zbog sve veće popularnosti efikasnih i povoljnih izvanbrodskih motora, Quicksilverovi modeli Arvor ostaju u sjeni te gube atraktivnost, čemu neosporno pridonosi i spora obnova game, ali i pojava brojnih modernih i povoljnih konkurenata iz domaćih pa i poljskih škverova. Kompanija Brunswick, vlasnik marke Quicksilver, ne miruje već u međuvremenu sprema odgovor na sve žešću konkurenciju te prvo razvija potpuno novu, suvremenu seriju modela pod nazivom Captur Pilothouse.
Ove multifunkcionalne brodice gliserskog trupa prilagođene trendovima uz pogon izvanbrodskim motorima te uz brojne kvalitete na međunarodnom tržištu ubrzo postižu značajan uspjeh. Stoga na sličnim dizajnerskim i koncepcijskim temeljima uskoro nastaje i moderna serija Arvor, miljama daleko od starih modela, ali koja zadržava klasičnu i pouzdanu radnu koncepciju: unutarbrodske turbodizelaše s osovinskim pogonom, robusne poludeplasmanske trupove s izraženom kobilicom i polutunelom iznad propelera, a time i odličnu pomorstvenost uz povećanu stabilnost u zahtjevnim vremenskim uvjetima na moru.