Diskretno vanjsko dotjerivanje, pri čemu se ističu nova prednja maska, branik i svjetla, donekle skriva koliko je ukupno izmjena napravljeno na Mazdinoj perjanici. Unutrašnjost je zato potpuno nova, što uključuje novi dizajn kokpita, nove obloge i materijale, ali i potpuno novu konstrukciju sjedala. Sve to učinjeno je kako bi Mazda 6 pružila vrhunsku udobnost vozaču i putnicima, dosežući razinu koju japanski proizvođač do sada još nije nudio. Po želji, dostupna je i najfinija Nappa koža, a Mazda po prvi puta nudi i prozračivanje sjedala. Značajno je poboljšana i zvučna izolacija, a promjene na ovjesu i fino ugađanje svih elemenata omogućilo je da Mazda 6 klizi cestom mekše i tiše nego ikad prije.
Ipak, najviše je promjena u sadržaju opreme, posebno elementima za povećanje sigurnosti, pa šestica sada nudi jedan od najopsežnijih paketa u klasi – i to bez doplate. U svim izvedbama serijski dolaze radarski tempomat koji nadzire razmak u odnosu na vozilo ispred te sustav koji upozorava vozača i po potrebi sam koči. Zatim, serijski su sustavi koji sprječavaju nenamjerno napuštanje voznog traka, nadziru stražnje mrtve kutove i upozoravaju na bočni promet iza vozila kada vozite unazad. Također, svi modeli serijski dolaze s LED svjetlima i head-up zaslonom, koji osnovne informacije o vožnji projicira na vjetrobransko staklo, uključujući i sustav za prepoznavanje prometnih znakova, a on pak, jednako kako i GPS navigacija, dolazi u svim verzijama. Naravno, luksuzni dodaci dostupni su u višim i skupljim paketima, baš kao i – po prvi puta u Mazdi – sustav nadzora okoline 360 stupnjeva uz pomoć četiri kamere.
Nisu zaboravljeni ni vozački užici po kojima je Mazda poznata, pa su svi motori, tri benzinca i dva dizelaša, dorađeni u smislu poboljšanja performansi i smanjenja potrošnje u stvarnim uvjetima vožnje. U vrhu ponude 2,5-litreni benzinac sa 194 KS dobio je sustav isključivanja dva cilindra pri malim opterećenjima, dok je snažniji od dva 2,2-litrena dizelaša s dvostupanjskim prednabijanjem dobio veći turbo-punjač promjenjive geometrije, a s njime 184 KS i okretni moment od čak 445 Nm. Ispuh svih verzija udovoljava normi Euro6 d Temp, koja uključuje i testiranje u stvarnim uvjetima (RDE).
Nova Mazda 6 starta po cijeni od 210.225 kuna, dok najskuplje verzije s opcijskom opremom prelaze cifru od 360.000 kuna. Kao posebnost valja istaknuti da je cijena jednako motoriziranih i opremljenih sedana i praktičnije izvedbe Wagon identična prije obračuna trošarine, a u nekim je izvedbama Wagon raspoloživ i s inteligentnim pogonom na sva četiri kotača.