Inkorporacija kultnog finskog brenda Nautor Swan pod Sanlorenzovu kapu bila je jedna od interesantnijih akvizicija lanjske godine. Novi projekti brenda uključuju jedrilice Swan 71 i 53, motornjak Arrow, a tu je i impresivni Swan Alloy 44. Prvu narudžbu za aluminijsko inženjersko umijeće napravio je upravo CEO grupacije Massimo Perotti. Time je pokazao koliko vjeruje u smjer kojim je grupacija odlučila ići. Zaista je zanimljivo kako velike superjahte trenutno lakše dolaze do svojih kupaca, dok se segment manjih i srednjih rekreacijskih plovila muči.
Prema izvješću neto prihodi grupacije Sanlorenzo za prvih devet mjeseci iznose 690,1 milijun eura. Radi se o porastu od 3,2 % u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Neto zadržana dobit iznosi 75,9 milijuna eura uz maržu na dvoznamenkastoj razini.
Značajan doprinos ostvarila je divizija Nautor Swan, s prihodima od 72,1 milijun eura. Oni čine 10,4 % ukupnog poslovanja Sanlorenza. Riječ je o prvom cjelogodišnjem učinku nakon akvizicije, a koliko je to dobro za sam finski brend pokazuje činjenica da su sami prošle godine do akvizicije uprihodovali 17,6 milijuna eura. Iako je za sada profitabilnost Swana i dalje nešto niža od prosjeka grupe, ovi rezultati potvrđuju uspješnu integraciju i ukazuju na potencijal za daljnji rast.
Među ključnim faktorima za daljnji razvoj i sinergiju brendova iz Sanlorenza ističu zajedničke nabave, razmjenu know-howa, optimizaciju fiksnih troškova i jačanje međunarodne prodajne mreže. Položaj Nautor Swana kao središta high-performance jedriličarske proizvodnje unutar grupe ne bi se trebao mijenjati.
Ukratko, strategija Sanlorenza jasno je definirana. Žele graditi integrirani luksuzni ekosustav koji objedinjuje motornjake i jedrilice, zadržavajući zasebne identitete dvaju tipova jahti. Sanlorenzo i Blugame nude eleganciju i tailor-made dizajn, dok Nautor Swan donosi tradiciju, sportsku izvedbu i tehnološku inovaciju. Financijski rezultati i novi projekti potvrđuju da je preuzimanje finskog brenda strateški opravdano.


