Prije nekoliko brojeva testirali smo simpatičan guc Libeccio 8.50 Sport, a sada nam je u ruke došao njegov manji brat i ujedno najnoviji model napuljskog brodogradilišta, Libeccio 7.50 Open. Osim što je to dobar znak i potvrda da se tržište motornih plovila budi, povećani interes za guceve znači također da su nautičari prepoznali njihove brojne kvalitete. Ujedno to znači da se sve više traže štedljiva i prostrana plovila koja možda ne pružaju visoke brzine plovidbe, no s druge strane omogućuju veću udobnost na palubi, izvrsnu pomorstvenost, a naposljetku otkrivaju i istančani stil njihovih vlasnika koji cijene tradicionalne linije, a ne pomodni dizajn.
A takav dizajn u Italiji su započeli komercijalizirati na plovilima za razonodu još prije 40-ak godina, pa je i Salvatore Senese na temelju tradicionalne i snažne obiteljske povezanosti s morem osnovao Cantieri Mimi još 1975. godine. Od tih početaka kada su sagradili prvi guc manji od 5 metara pa do danas kada nude prave jahtice do 13 metara, škver je ostao u obiteljskom vlasništvu pa danas posao vode njegovi sinovi, posebice Domenico. Zahvaljujući njegovoj inicijativi brodice nazvane po talijanskom nazivu za jugozapadni vjetar – Libeccio (naš pandan bio bi lebić odnosno garbin), konstantno se tehnički usavršavaju te im se konstantno dodaju inovacije, što je ujedno otvorilo mogućnost snažnijeg nastupa na tržištima izvan domaćeg, talijanskog.
Tako su gucevi Libeccio prije nešto više od dvije godine ponovo stigli i na Jadran posredstvom domaćeg distributera, tvrtke Navis Marine, te su naišli na solidan odaziv kod domaćih ljubitelja motornjaka klasičnog izgleda. Ipak, takav izgled skriva modernu tehniku gradnje postupkom vakuumske infuzije, što jamči izvrsnu kvalitetu i robusnost konstrukcije te manju težinu, zaslužnu za primjerene performanse i neobično nisku potrošnju, posebice cijenjenu u današnje vrijeme skupog goriva.