Close Menu
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
  • PRETPLATA
  • SHOP
Facebook Instagram
More magazinMore magazin
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
Facebook Instagram
PRETPLATA Shop
More magazinMore magazin

Mićo Ljubenko

Jagor Čop29.12.2017
Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Email

Miću Ljubenka, zagrebačkog odvjetnika, upoznali smo u uredništvu Mora kao strasnog nautičara i vrsnog suradnika. Zaljubljenik u more, veslač, podvodni ribolovac, jedriličar koji je potom nastavio krstariti motornom brodicom ispisao nam je zanimljive reportaže o plovidbi Krkom do Obrovca i o Festivalu mora i brodova u Brestu. U tom duhu logična je njegova pravna i nautičarska povezanost u radu s marinama, čarter i drugim nautičkim kom­panijama. Zato smo više puta otvorili neiscrpne teme za razgovor kad nam štogod u nautičarskoj legislativi ne bi bilo jasno. Pa kad smo saznali da se već neko vrijeme spremaju izmjene Pomorskog zakonika i da će u njemu po prvi put opsežno biti obrađena djelatnost marina, nije bilo druge nego pozvati ga da nas posjeti u redakciji i iz prve ruke saznati o čemu se radi. Mićo je, naime, angažiran i u istraživačkom projektu Delicromar Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti (Razvoj suvremenog pravnog i osiguravateljskog režima za hrvatske marine – unapređivanje konkurentnosti, sigurnosti, sigurnosne zaštite i zaštite morskog okoliša) čiji članovi vrlo aktivno sudjeluju u pripremanju izmjena Pomorskog zakonika.

Koji su razlozi izmjena Pomorskogzakonika?

Mijenja se iz više razloga, a nama je najvažnije uređenje djelatnosti marina kroz ugovor o vezu. Inače, uvijek ćemo biti u obvezi tekućih izmjena zbog novih direktiva EU koje smo dužni implementirati. Rekao bih da će Pomorski zakonik i ubuduće tražiti moderniziranje u dijelu nautike, koja se dokazala kao ozbiljan novi sektor pomorstva uz poznate, prijevoz tereta, putnika, brodogradnju i ribarstvo. Nautika je gospodarski doživjela nevjerojatan razvoj u pos­ljednjih tridesetak godina i zato zaslužuje i određeni razvoj u zakonima vezanim uz pomorstvo.

intervju2

PREPORUČAMO

More 283

More 282

More 281

More 280

Multimedijalno More u digitalnoj aplikaciji!

More 279

NAJNOVIJE

Rambo Amadeus pobijedio na regati Jedra Jadrana

23.05.2025

U Portorožu je započeo sajam Internautica

22.05.2025

Marina Kaštela: grade se dva gata za velike jahte

22.05.2025

Druga konferencija Women in Nautica ove godine na Metstradeu 

21.05.2025

Piero Formenti izabran za predsjednika talijanske Confindustria Nautica

20.05.2025

Kako se definira pripadak kod sidrenja velikih jahti

19.05.2025

Hanse Yacht u završnoj fazi prodaje

19.05.2025

SP za klase ILCA 6 i ILCA 7: Kontides osvojio srebro u Kini

19.05.2025

Neprijeporni autoritet u jedinstvenom nautičkom okruženju istočne Jadranske obale. U stotinama vrhunskih reportaža, intervjua i testova promovira i potiče istinske jadranske vrijednosti. Otkriva nepoznato, potvrđuje poznata mjesta, ljude i običaje, podiže interes za plovidbom, brodovima i opremom. Urednici i fotografi žive i razumiju more. Iz Mora su izrasli peljari, nautički vodiči, knjige, čitave biblioteke namijenjene stranim nautičarima kao i godišnjak SAILING IN CROATIA

Facebook Instagram
  • Pretplata
  • Impressum
  • Kontakt
  • EU Projekti
  • Sailing in Croatia
© 2025 Morski vodiči

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.