Njegovo ime dobro je poznato među jedriličarima. Najviše po brendu i brodogradilištu Hanse koje je utemeljio i čiji je vlasnik bio do prije nekoliko godina, ali i po brojnim jedrilicama koje je kao one-off projekte prije toga sagradio. Nesvakidašnji lik, pomalo razbarušen, uvijek spreman na druženje i priču o jedrenju nije se, nakon što je podebljao svoj bankovni račun tako da bi mogao provesti nekoliko života u luksuzu, ostavio brodogradnje. Poslije par godina pauze vratio se starim ljubavima. Utemeljio je Michael Schmidt Yachtbau i počeo graditi prekrasne velike i tehnološki moderne jedrilice koje mu je dosad projektirao Luca Brenta. Prvu za sebe, a potom jednu ili dvije godišnje i za druge. U blizini svog starog škvera u Greifswaldu, ali uz samu obalu sagradio je moderno brodogradilište, dodao mu halu za bojanje i vratio se tamo odakle nikad nije ni otišao. Odmah je krenula i priča da je to još jedan projekt koji će na koncu završiti u rukama velikog Hanse Yachtsa, ali on za sada takvu mogućnost otklanja. Sreli smo ga u Cannesu, ukrali mu pauzu za objed i poveli razgovor.
Nautičari vas znaju kao osnivača Hanse Yachts, ali vi ste i godinama prije toga jedrili i bili uključeni u proizvodnju brodova.
Mislim da sam 1973. ili 1974. počeo raditi za C&C yachts u Kanadi. Nakon toga smo osnovali proizvodnu jedinicu u Njemačkoj, u Kielu. Dugo godina radio sam za Baltic i pokušavao prodati njihove brodove. Poslije toga sam osnovao vlastitu kompaniju, mislim 1980. ili 1979., gradili smo brodove za regate, samo od karbonskih vlakana, mislim da smo bili prvi u svijetu koji su gradili brodove od karbonskih vlakana i naši su brodovi pobijedili na mnogim regatama, kao što su Admiral’s Cup i Sardinia’s Cup. Godine 1990. otišao sam u Istočnu Njemačku i tamo kupio brodogradilište te sam 1993. počeo s Hanse brodovima, a između 2005. i 2009. godine, ne sjećam se točno kad, kupili smo Fjord, Moody i Dehler. Sve sam to kasnije prodao i nisam radio ništa 4-5 godina, a sada, u zadnje dvije godine, opet sam počeo graditi brodove.