Mnoga brodogradilišta koja su gradila performance cruisere u dilemi su kako dalje. Da li se prilagoditi općem trendu i upustiti u borbu za svoj segment čarter tržišta s divovima poput Beneteaua, Jeanneaua, Bavarije ili Hanse ili nastaviti s ekskluzivnijom produkcijom. Odgovor je stigao povećanom potražnjom u najekskluzivnijem segmentu. Da bi mu se moglo odgovoriti, potrebno se organizirati tako da se mogu graditi jedrilice iz najmodernijih materijala i to tako da budu prilagođene svakom pojedinom kupcu. Za takav korak već su se ranije bili odlučili u Grand Soleilu, a GS 58 bio je pokazatelj tog trenda. Sad su otišli korak dalje uspostavom novog Grand Soleil Custom brenda i otvaranjem novog proizvodnog pogona u Fanu. Taj je pogon posve prilagođen gradnji jedrilica od 60 do 80 stopa dužine i upotrebi novih, različitih tehnologija gradnje od onih koje se primjenjuju u starim pogonima.
Prvi brod iz te nove produkcije moći ćemo vidjeti već ovoga ljeta, a riječ je o pravoj regatnoj mašini sa svom mogućom udobnošću na brodu nastaloj suradnjom Design studija Grand Soleila, projektnog studija Giovannija Ceccarellija i samog vlasnika prvog broda. Premda je riječ o custom jedrilici ona će se nastaviti graditi u maloj seriji, uvijek prilagođena zahtjevima kupca. A ovaj prvi, koji je najavio sudjelovanje na svim važnim regatama, zaželio je da jedrilica čiji su trup i paluba u potpunosti sagrađeni od karbona, uz uporabu brojnih strukturnih ojačanja i infuzijom nanesenog PVC-a, bude jednako uspješna na regatnom polju i za krstarenje s obitelji. Ceccarellijev studio je proveo ispitivanje više oblika trupa kako bi došao do najoptimalnijeg rješenja i za uobičajene uvjete laganih mediteranskih vjetrova, ali i za jedrenje po snažnim vjetrovima i visokom valovima na kakve se nailazi kod oceanskog jedrenja. Izgled palube, dizajn i raspored u potpalublju u potpunosti su slijedili želje vlasnika. Paluba je podijeljena na dio za opuštanje s dvije uzdužne dinete i jedriličarski dio s dva kormila i baterijama vinčeva i stopera. U potpalublju su armatorijalna kabina i još tri kabine za goste. Dva člana posade uz to imaju svoju zasebnu kabinu. Dvadeset šest metara dugačka i šest i pol metara široka jedrilica istisnine 33 tone, od čega na balast otpada 12 tona, nosit će 365 m2 jedrilja (glavno i genova), a kad vjetra nema pokretat će je 260 KS snažan motor.