Menadžment World Match Racing Toura obznanio je sredinom listopada na Argo Group Gold Cupu u Hamiltonu na Bermudama radikalne promjene koje će drastično utjecati na svjetsko dvobojsko jedrenje, a naročito na siromašno hrvatsko dvobojsko jedrenje. Sve u svemu, sljedeća Match Race Tour sezona, preciznije međusezona što starta u veljači nakon siječanjskog malezijskog Moonsoon Cupa koji će se zadnji jedriti na klasičnim jednotrupcima, isključivo će se voziti na M32 katamaranima.
Riječ je o izuzetno brzim i okretnim dvotrupcima dugim preko svega 9,68 metara. Široki su 5,53, s raširenim bočnim mrežastim krilima 8,35 metara, a na 16,8 metara visokom jarbolu viti će se glavno jedro zapremine 53,6 te nešto veći genaker površine 59,5 četvorna metra. Za relativno kratko plovilo od 32 stope, u jedrenju niz vjetar postiže basnoslovne brzine i do 30 čvorova. M32 su dizajnirali Goran Marstron i Kare Ljung. Grade se u Aston Harold Composite AB brodogradilištu, a svojim britkim performansama regatno i brzinski mogu nadigrati i veće 40-footere. Zahtijeva 4 do 5 članova posade. Cijena je oko 160.000 eura.
Spomenuta međusezona potrajat će šest regata, a završit će jedrenjem u švedskom Marstrandu od 4. do 9. srpnja. Koliko se sad zna, u veljači će se jedriti u jednoj od zemalja Bliskog istoka, u ožujku u Australiji, a u travnju, svibnju i lipnju u SAD-u. I u kolovozu kreće puni format novog World Match Racing Toura − radikalno izmijenjena sezona 2016./2017. Prema najavama izrečenim u Hamiltonu, brojat će 11 regata svjetskog ranga, a u svakoj će sudjelovati 20 timova. Nagradni fond baš svake regate bit će 200.000 dolara, dok će nagradni fond zadnje regate sezone u Marstrandu, koja će se ujedno uzdići u Svjetsko dvobojsko prvenstvo, biti velikih milijun dolara.
Od spomenutih 20 timova, deset će izravno pozivati World Match Racing Tour, devet timova kvalificirat će se iz tri predregate što će se voziti pred svaku regatu, a posljednji 20. tim bit će pozivan na osnovi tzv. wild carda − slobodne pozivnice. Iznimno, samo za Svjetsko prvenstvo u Marstrandu pozivat će se prvih 20 timova sa svjetske match race ljestvice.
Sve regate, uključujući i svjetsko prvenstvo vozit će se u novom formatu. Prva dva dana timovi će se natjecati u flotnom jedrenju, a četiri najneuspješnija tima bit će eliminirana. Preostalih 16 nastavit će nadmetanje u dvobojskom formatu koje će također pretrpjeti brojne promjene. Preciznije, prilagodit će se America’s Cup pravilima koji se, kao što svi već znaju, također vozi na dvotrupcima.