Dufour je u protekle dvije ili tri godine, dakle negdje od trenutka kada se odvojio od Bavarije u čijem je bio vlasništvu, u potpunosti obnovio svoju gotovo čitavu gamu te smo o njegovim jedrilicama i samom škveru u posljednje vrijeme već dosta pisali. Stoga se nećemo ponovo baviti transformacijom škvera iz jedne prilično marginalizirane tvrtke s dosta zastarjelom gamom u jedan od najpopularnijih brendova s izuzetno atraktivnim modelima jedrilica na nautičkom tržištu serijskih plovila.
Dufour svojim zvučnim imenom i vrlo dugom tradicijom, koja seže još u 1964. godinu kada je Michel Dufour osnovao škver, to definitivno zaslužuje. Uz to, drago nam je vidjeti da su pametnim upravljanjem uz opsežno ulaganje u razvoj i prodaju uspjeli povratiti “staru slavu” te su vjerojatno pomrsili račune nekolicini većih igrača osvojivši nezanemarive tržišne udjele. Stoga se i na Jadranu sve češće može sresti Dufourove jedrilice, najčešće, dakako, u čarterskim flotama domaćih tvrtki.
Dobar dio Dufourovih jedrilica u Moru smo stoga već testirali, no ipak neke od njih još nismo predstavili, a jedna od njih je i 350 Grand Large, kojom ćemo se ovom prilikom pozabaviti. To je drugi najmanji model iz najpopularnije i najveće serije Grand Large, predstavljen 2014. godine, no još je uvijek dovoljno svjež i atraktivan pa, osim čarterske klijentele u nas, na ostalim tržištima privlači i brojne obiteljske jedriličare. To je većinom zbog kompaktne dužine od 35 stopa odnosno točno 9,98 metara koliko iznosi dužina trupa, ali i zbog dvije dostupne verzije, s dvije ili tri kabine.
Za projekt 350-ice zaslužan je renomirani dizajner Umberto Felci koji već godinama surađuje s Dufourom te njihove jedrilice čini prepoznatljivima, ali i s prilično modernim pa i inovativnim rješenjima. Testirani model ima sve već dobro poznate karakteristike serije Grand Large, što znači da mu je dizajn šarmantnog francuskog stila te naglašeno jednostavan s mnogo oštrih linija, a istodobno dinamičan, ali i prilično elegantan, pa se rijetko kome neće svidjeti. Donekle bi se ova jedrilica mogla okarakterizirati kao cruiser-racer jer ima određene sportske pretenzije, no za brže jedrenje ili čak regatne namjene treba je, razumljivo, ipak dodatno opremiti.