Andrej ne bi bio Andrej kad imaginaciji ne bi dao da se razmaše pa je iscrtao još nekoliko inačica snasti, ali ovaj put s izmijenjenim nacrtom unutrašnjosti i dvije opcije kabine i nadkabine. Sve te prijedloge Andrej je namijenio mladom slovenskom jedriličaru i graditelju krasne Cassiopeie Danu Poljšaku, ali i svima onima koji bi bili voljni uložiti mnogo rada i nešto novca pa postati vlasnicima sasvim osobite jedrilice.
B-1
Interijer smo tu malo promijenili. Kupaonica je ostala desno odmah pored ulaza, ali je kuhinja pomaknuta naprijed, a na njenom mjestu je sada takozvani “pilot-berth“, ležaj za dežurnoga koji je istovremeno i sjedalo za navigatora. Da ne zakidamo nikoga i ničega tu smo izmislili jedinstveno rješenje. Navigacijski stol je preklopiv i kao takav služi kao dodatna radna ploha kuhinje, a za navigaciju tek kad se rasklopi.
Ležaj je dug 203 cm, navigacijski stol je velik 80×68 cm, a kuhinja bez dodatne plohe duga je 138 cm.
Dinette (salon) je duga 208 cm i salonski stol velik 103×70 cm. Tamo gdje je kod verzije A mali ormarić iznad nogu lijevog ležaja tu je pravi garderobni ormarić za one koji spavaju u salonu gdje se dinette noću pretvori u velik dvostruki ležaj.
U životu sam vidio previše jedrilica kod kojih je jarbol (ili njegova potpora) išao skroz salon. To ne samo da je strukturalno loše rješenje nego je i neestetsko. Još posebno ako je jarbol aluminijski. Ali tu smo odlučili baš za to rješenje. Stvarno dobro izrađen drveni jarbol, a Dan je svoja dva na Cassiopeii izradio stvarno majstorski i jako estetski, može biti divna dekoracija salona, još posebno ako na njega prikačimo staru petrolejku ili svjetiljku toga izgleda.
Usto, takvo rješenje omogućava takvo jedrilje kakvo ima ta verzija, ali smo zato trebali prednju plohu gornjeg “sanduka“ maknuti malo prema krmi i još malo pojačati strukturu “katedrale“.
Ovakvo jedrilje nipošto nije uobičajeno, a nije ni “hi-tech“, ali bi se moglo nazvati “hi-brain“. Ja sam samo dva floka (bez glavnog jedra kao samostalno jedrilje) na modelima iskušavao već 1973. godine i pokazalo se čak bolje nego sam očekivao. Dva jednaka trupa modela klase K (100 cm) opremio sam jednoga standardnim ¾ jedriljem i drugoga s dva floka. Prvi model je imao automatsko kormilo, a drugi je bio bez kormila. Po refuladama prvi model je jako “štraorcirao“ i tek se nakon refula vratio u svoj kruz, a drugi je samo malko pokušao “štraorcirati“ i odmah se vratio u pravi kurs. Sve do otprilike 120° na smjer vjetra model s dva floka je držao kurs koji sam mu odredio pritezanjem ili popuštanjem škote i u svim jedrenjima bio je brži od standardnog. Nije znanstvena fantastika!
Ali ne samo da je ovakvo jedrilje vrlo efikasno i lako upravljivo, nego omogućava upravljanje brodom i kod havarije kormila jednako dobro kao jol i keč.
Ukupna površina jedara je 47 m2 (4,15), a neto 41 m2 (3,88), znači primjereno za odlično jedrenje od dva pa do sedam bofora vjetra.