Davne 1999., kada je BMW lansirao prvu generaciju X5 i ujedno svoj prvi SUV uopće, malo tko je mogao uopće zamisliti da će nepuna dva desetljeća kasnije ta vozila “za slobodno vrijeme” preuzeti glavnu ulogu u ponudama većine proizvođača automobila. BMW je, primjerice, u međuvremenu ponudio čak šest različitih SUV-ova linije X, a nedavno je predstavio i sedmi. X7 je najveći, najotmjeniji i najprestižniji X model, a proteže se na prilično impozantnih 5151 milimetar, raspolaže sa sedam sjedala te se, među ostalim, ističe najvećom “bubrežnom” maskom ikad ugrađenom na jedan BMW.
Ta je maska ujedno ključna značajka dizajna koji je inače prilično tipičan za SUV-ove bavarske marke, bez “riskantnih” ili odveć maštovitih rješenja. Slično je i u unutrašnjosti koja u tri reda sjedala nudi mnoštvo prostora za sedam osoba te je uređena izrazito luksuzno, gotovo na razini još jednog BMW-ova top modela, ali među limuzinama – Serije 7. (Više pročitajte u Moru.)