Lanjska promocija posljednjeg modela Alfa Romeo, dugoočekivane Giulije, digla je mnogo prašine u automobilskoj javnsoti, a posebice među ljubiteljima legendardne talijanske marke sportskih automobila, ali i potvrdila da Alfino sportsko srce – Cuore sportivo, nije prestalo kucati.
Proizvodni program automobila obuhvaća četiri razine opreme – Giulia, Super, Veloce i Quadrifoglio, te pet novih verzija motora: 2,2-litreni turbodizelski motor snage 150, 180 ili 210 KS u kombinaciji s ručnim mjenjačem sa 6 brzina ili automatskim s 8 brzina; turbobenzinski 2,0-litreni motor snage 280 KS te najjaču benzinsku inačicu od 510 KS s 2,9-litrenim V6 Biturbo benzinskim motorom. Giulia ima pogon na stražnje ili na sve kotače, ovisno o inačici, što jamči vrhunske razine performansi, mnogo zabavne i uzbudljive vožnje, a i doprinosi izvornoj tradiciji.
Dodatne osobitosti uključuju izvanrednu raspodjelu težine po osovinama, sustav ovjesa s ekskluzivnom tehnologijom AlfaLink i najizravniji sustav upravljanja u tom segmentu. Osim toga, nova Alfa Romeo kombinacija je motora s iznimnim performansama te iznimno laganih materija obilato korištenih, primjerice karbonskih vlakana ili mješavina aluminija i plastike.
U skladu s tradicijom marke Giulia donosi jedinstvena tehnička rješenja. Najsofisticiranije značajke uključuju ugrađeni kočioni sustav (IBS) koji značajno smanjuje zaustavni put te sustav aktivnog ovjesa za iznimnu udobnost. Ekskluzivno za verziju Quadrifoglio, tehnologija Torque Vectoring omogućuje izvrsnu raspodjelu momenta na kotače stražnje osovine putem diferencijala, dok sustav razdjelnika Alfa Active Aero Splitter aktivno upravlja potisnom silom pri velikim brzinama.
Po pitanju stila, Giulia se ističe upadljivim talijanskim dizajnom, izraženim kroz nepogrešiv osjećaj za proporcije i temeljenim na tehničkoj strukturi, profinjenoj jednostavnosti i kvalitetnim površinama. Automobil je izvana veličanstven te podsjeća na veliku mačku, dok je čisti dizajn unutrašnjosti u potpunosti podređen i posvećen vozaču.