- Sacs Strider 11 ABT
Brodogradilište Sacs poznato je po stalnom unapređenju svojih plovila i traženju inovativnih rješenja, a nedavno su počeli surađivati s ABT-om, cijenjenom njemačkom tvrtkom za tuning automobila koja radi za Volkswagen i Audi. Rezultat je novi Strider 11 ABT Sport Master, nabrijani gumenjak visoke klase, agresivnog izgleda i snažne osobnosti, sa svom silom poboljšanja, kako u strojarnici, tako i na palubi. Tunirani Strider 11 ABT bio je zvijezda ovogodišnjeg sajma u Düsseldorfu, a zanimljivo je da je napravljen u ekskluzivnoj seriji od samo deset primjeraka, od kojih je jedan završio je u Hrvatskoj, posredstvom tvrtke Princess Yachts Adriatic, zastupnika brodogradilišta Sacs za našu zemlju. Iskoristili smo tu priliku i zaputili se u marinu Agana pored Trogira, kako bismo iz prve ruke vidjeli kako izgleda i na moru su ponaša to ekskluzivno plovilo.
- JokerBoat Clubman 28
Clubman 28 najprodavaniji je gumenjak u gami talijanskoga škvera JokerBoats, a popularan je zbog fantastične prilagođenosti korisnicima, iznimno projektiranog trupa, sjajnih plovidbenih osobina i doista velike autonomije.
U svojih osam i pol metara sadrži sve što vlasniku brzog plovila za razonodu treba: toalet, tuš, stol za objedovanje, praktičan bimini, malu kuhinju s hladnjakom te velike površine za opuštanje na pramcu i krmi. Na moru je superioran u svojoj klasi, pogotovo po težim uvjetima za plovidbu, zahvaljujući sjajnoj matematici dubokog V-trupa, koji je projektirao Federico Gerna, talijanski navalni arhitekt najpoznatiji po radu na Monte Carlo jahtama. Clubman 28 namijenjen je prvenstveno za rekreaciju i jednodnevne obiteljske izlete, no koristi se i kao tender za velike jahte, a zahvalan je i kao brod za iznajmljivanje.
- Sportis S – 9500
Treći gumenjak čiji prikaz donosimo potpuno je drukčiji od dva prethodna: riječ je Sportisu S – 9500, robusnom gumenjaku proizvedenom u Poljskoj s dva moćna unutarnja dizelska motora, koji se prvenstveno koristi u profesionalne svrhe, u ovome slučaju za tegljenje brodova i pomoć na moru. Model koji smo isprobali proizveden je 2011. godine, a prvih godina svoje karijere koristio se kao brod za traganje i spašavanje na Sjevernom moru. Prije tri godine kupila ga je tvrtka Sea Tow te otada operira na Jadranu. Kada je došao u Hrvatsku, Sportis S – 9500 bio je u vrlo dobrom stanju. Motori su mu tada imali samo 400 sati rada, no valja imati na umu da je to bio rad u najtežim mogućim uvjetima, u vrlo hladnim krajevima. Iznenađenje je bilo što mu je guma također gotovo kao nova, nije bila nimalo pohabana, niti je značajnije promijenila formu ili boju. Tubusi na svim Sportisovim gumenjacima izrađeni su isključivo iz Hypalon Orca materijala.
Duša ovoga broda su motori, a model koji smo vozili ispred Kaštela opremljen je s dva pouzdana unutrašnja dizelska Yanmara 6LPA od po 315 konja, sa Z-driveom dualprop.